Przewiń
Rozwój bankowości
Klient: ING
Rozwój bankowości
elektronicznej (moje ING, testy użyteczności + eyetracking)
Podsumowanie
W wyniku wykonanej weryfikacji odbioru wprowadzonych zmian w interfejsie systemu transakcyjnego i aplikacji mobilnej “Moje ING”, przygotowaliśmy rekomendacje usprawnień, których wdrożenie wpłynęłoby na zapewnienie klientom banku światowego poziomu UX.
Sektor
Bankowość
Nasza rola w projekcie
- Eye Tracker Testing
- Testy jakościowe
Wyzwanie
Weryfikacja/b>
odbioru zmian
przez użytkowników
Naszym głównym wyzwaniem była weryfikacja odczuć użytkowników w stosunku do zmian w interfejsie systemu transakcyjnego i aplikacji mobilnej.
Efekt
Światowej klasy UX dla klientów banków
Zweryfikowaliśmy odczucia wywołane zmianami w interfejsie systemu transakcyjnego i aplikacji mobilnej “Moje ING”. Badania przeprowadziliśmy z wykorzystaniem filmów wideo i eyetrackingu oraz hierarchii błędów. Zarekomendowaliśmy wdrożenie usprawnień, które miały wpłynąć na zapewnienie klientom banku światowego poziomu UX.