fbpx
Przewiń

Case study: Mastercard

Wszechstronna
strona internetowa dla
zróżnicowanych klientów

Property 1=mastercard
Podsumowanie

Mastercard jest globalnym dostawcą usług finansowych. Wydaje karty debetowe, kredytowe i prepaid klientom na całym świecie.

Branża

Bankowość

Nasza rola w projekcie
  • Testy użyteczności

Wyzwanie

Jak sprawdzić, co użytkownicy myślą o płatnościach mobilnych?

Głównym wyzwaniem było zaprojektowanie i przeprowadzenie szeroko zakrojonych testów z użytkownikami korzystającymi z różnych metod płatności mobilnych. Stosując różnorodne metody badawcze, udało nam się uzyskać pełny obraz potrzeb, opinii i reakcji użytkowników końcowych.

Projekt w liczbach

0
Wykonanych płatności
0
Uczestników badań
0
Miesiące testów

Jak podeszliśmy do wyzwania

I
Ankiety telefoniczne
Opis

Głównym celem tego etapu prac była weryfikacja wiedzy użytkowników na temat płatności mobilnych.

Tasks
  • Desk Research
  • Analiza heurystyczna
  • Wywiady z interesariuszami
  • Testy ilościowe
  • Testy użyteczności
II
Wywiady pogłębione i obserwacje
Opis

Przeprowadziliśmy warsztat, podczas którego skonsolidowaliśmy wszystko, czego się wcześniej nauczyliśmy i przekształciliśmy to w praktyczne punkty. Mapowanie podróży klientów pomogło nam wybrać, na których aspektach się skoncentrować, w zależności od rodzaju klientów.

Tasks
  • Tworzenie person
  • Mapowanie podróży klienta
  • Szkicowanie struktury witryny
III
Etnografia mobilna
Opis

Przeprowadziliśmy zarówno badania jakościowe, jak i ilościowe. Uczestnicy testów użyteczności – zarówno klienci B2C, jak i B2B – oceniali istniejący serwis i wskazywali aspekty, które były akceptowalne oraz te, które wymagały pilnej zmiany.

Tasks
  • Testy użyteczności
  • Testy ilościowe
IV
Wywiady pogłębione i obserwacje
Opis

W oparciu o wyniki przeprowadzonych badań i potrzeby biznesowe, stworzyliśmy strategię treści, która miała na celu pomóc w przygotowaniu dodatkowych tekstów na stronę i inne kanały komunikacji. Artefakt składał się z zestawu wytycznych do komunikacji oraz konsolidacji potrzeb użytkowników.

Tasks
  • Strategia treści
  • Przeprojektowanie wiadomości e-mail i dokumentów

Efekt

Czy proces był łatwiejszy i szybszy?

Użytkownicy uznali, że nowa, przeprojektowana aplikacja była łatwiejsza w użyciu, proces stał się bardziej płynny, dzięki czemu mogli szybciej osiągnąć swoje cele.

Może Ci się spodobać…