

Mastercard jest globalnym dostawcą usług finansowych. Wydaje karty debetowe, kredytowe i prepaid klientom na całym świecie.
Bankowość
Testy użyteczności
Głównym wyzwaniem było zaprojektowanie i przeprowadzenie szeroko zakrojonych testów z użytkownikami korzystającymi z różnych metod płatności mobilnych. Stosując różnorodne metody badawcze, udało nam się uzyskać pełny obraz potrzeb, opinii i reakcji użytkowników końcowych.
Głównym celem tego etapu prac była weryfikacja wiedzy użytkowników na temat płatności mobilnych.
Przeprowadziliśmy warsztat, podczas którego skonsolidowaliśmy wszystko, czego się wcześniej nauczyliśmy i przekształciliśmy to w praktyczne punkty. Mapowanie podróży klientów pomogło nam wybrać, na których aspektach się skoncentrować, w zależności od rodzaju klientów.
Przeprowadziliśmy zarówno badania jakościowe, jak i ilościowe. Uczestnicy testów użyteczności – zarówno klienci B2C, jak i B2B – oceniali istniejący serwis i wskazywali aspekty, które były akceptowalne oraz te, które wymagały pilnej zmiany.
W oparciu o wyniki przeprowadzonych badań i potrzeby biznesowe, stworzyliśmy strategię treści, która miała na celu pomóc w przygotowaniu dodatkowych tekstów na stronę i inne kanały komunikacji. Artefakt składał się z zestawu wytycznych do komunikacji oraz konsolidacji potrzeb użytkowników.
Użytkownicy uznali, że nowa, przeprojektowana aplikacja była łatwiejsza w użyciu, proces stał się bardziej płynny, dzięki czemu mogli szybciej osiągnąć swoje cele.