Klient: Mastercard
Projekt innowacyjnej maszyny vendingowej
W ramach projektu przeprowadziliśmy ewaluację koncepcji sprzedaży alkoholu w maszynie vendingowej. Zweryfikowaliśmy wiek osób korzystających z automatu na podstawie karty płatniczej. Wprowadziliśmy sugestie w zakresie usprawnienia procesu zakupowego. Pod uwagę wzięliśmy opinie konsumentów co do wyglądu maszyny i jej lokalizacji.
Płatności
- Testy jakościowe
- UI Design
- Badania z użytkownikami
- Prototypowanie produktu
Wyzwanie
Maszyna vendingowa sprzedająca alkohol – weryfikacja koncepcji
Naszym głównym wyzwaniem była zmiana dotychczasowego nawyku korzystania z kart płatniczych w innym celu niż płatność. Innowacją była weryfikacja wieku użytkowników, którzy kupują alkohol w automacie z alkoholem (w tym przypadku piwa) i płacą za niego kartą płatniczą. Naszym celem było zaprojektowanie procesu, który w intuicyjny sposób poprowadzi użytkownika i nie spowoduje zamieszania.
Efekt
Usprawnienia, dzięki którym proces zakupowy stał się zrozumiały dla klientów
Wprowadziliśmy usprawnienia, dzięki którym proces zakupu z weryfikacją wieku stał się bardziej zrozumiały dla konsumentów. Zebraliśmy opinie na temat weryfikacji wieku oraz o samej sprzedaży alkoholu w automacie wśród osób korzystających z kart płatniczych do zapłacenia za napój alkoholowy w maszynie vendingowej. Zgromadziliśmy informacje na temat pomysłu sprzedaży napojów wysokoalkoholowych w automacie: czy jest on stosowny, przydatny i czy niesie ze sobą jakieś zagrożenia. Wzięliśmy również pod uwagę opinie użytkowników na temat lokalizacji maszyny vendingowej i sugestie co do jej wyglądu zewnętrznego.