fbpx

Najbliższa sesja 12-14 cze 2024

  • Online
  • 3 dni sesji
  • 12
  • 12 godzin
  • polski

3999.00 zł netto (4918.77 zł brutto)

Szkolenie w pigułce

3- dniowa sesja

5 modułów tematycznych

Małe grupy
szkoleniowe

8-12 osób

Networking

Ze specjalistami
z wielu branż

Egzamin

Pisemny oraz ustny w ostatnim dniu szkolenia

Międzynarodowy certyfikat

Wydany przez UXalliance

3- dniowa sesja

5 modułów tematycznych

Małe grupy
szkoleniowe

8-12 osób

Networking

Ze specjalistami
z wielu branż

Egzamin

Pisemny oraz ustny w ostatnim dniu szkolenia

Międzynarodowy certyfikat

Wydany przez UXalliance

Szkolenie „Rozwijanie zespołów klientocentrycznych” jest dla wszystkich, którzy chcą

  • Maksymalizować wpływy z inwestycji w UX
  • Budować zgrane zespoły UX
  • Transformować cyfrowo swoją organizację

Program szkolenia

DZIEŃ 1

9:00 – 13:30

9:00 – 10:30

MODUŁ 1

UX w organizacjach

  • Dojrzałość w designie. Biznesowa wartość designu
  • Design w strukturze organizacyjnej
  • UX, Service Design, Customer Experience – relacje
10:45-13:30

MODUŁ 2

Przygotowywanie projektów UX

  • Wskazywanie korzyści biznesowych z prac UX
  • Business case dla projektów UX
  • Formułowanie wyzwań projektowych

DZIEŃ 2

9:00 – 13:30

9:00 – 10:30

MODUŁ 3

Budowa i rozwój zespołu UX

  • Główne obszary specjalizacji UX
  • Rozwój zasobów UX w organizacji
  • DesignOps i ResearchOps
  • Ocena i wybór kandydatów
10:45 – 12:00

MODUŁ 4

Dobre praktyki dla projektów UX

  • Myślenie projektowe: dywergencja i konwergencja w ramach projektu
  • Ułatwianie współpracy i komunikacji w zespole
  • Komunikacja poza zespołem

12:15-13:30

MODUŁ 5

Pomiar UX

  • Miary użyteczności
  • Pomiar Customer Experience (CX)
  • KPI & mierniki

DZIEŃ 3

9:00 – 13:30

9:00 – 10:45

MODUŁ 5

Pomiar UX

  • Cele, sygnały i mierniki UX
  • Google HEART
  • Zautomatyzowane narzędzia
11:00-11:45

MODUŁ 6

Priorytetyzacja

  • Myślenie konwergencyjne
  • MVP i metody priorytetyzacji
  • Stosowanie myślenia Lean Startup
12:00 – 13:30

Egzamin

  • Ewaluacja zdobytych kompetencji w formie testu pisemnego i rozmowy z prowadzącym

Opinie o szkoleniu

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.

Paweł Kamiński

Senior Product Designer w Enginiety

Profesjonalnie przygotowane i poprowadzone warsztaty, dające możliwość uporządkowania i poszerzenia wiedzy oraz wyciągnięcia ciekawych wniosków i wskazówek do zastosowania we własnej pracy. Polecam!

Przemysław Łucyan

Project Manager w Clickad Interactive

Świetnie usystematyzowany materiał wprowadzający do aspektów UX. Prezentowane na szkoleniu metody i narzędzia znacznie wzbogacają warsztat pracy. Wysoki poziom merytoryczny prowadzących.

Tomasz Żurański

Product Owner w ING Bank Śląski

Czego się nauczysz

  • Jak budować zespół UX i włączyć go w struktury organizacji
  • Jak definiować cele projektu i wyznaczyć do niego KPI
  • Jak stworzyć wytyczne projektu w oparciu o potrzeby biznesowe
  • Jak komunikować role w zespole w oparciu o cele UX
  • Jak budować dojrzałość klientocentryczną w całej organizacji
  • Jak chwalić się kulturą na zewnątrz, aby przyciągnąć wartościowych pracowników
  • Jak wziąć czynną odpowiedzialność za transformację cyfrową mojej firmy
  • Jak skutecznie zmienić mindset kluczowych interesariuszy
  • Jak planować rozwój firmy koncentrując ją na doświadczeniu klienta

Trenerzy szkolenia

Wojciech Chojnacki

Strategy Director, Symetria UX

Współzarządza Symetria UX, najbardziej doświadczoną agencją UX w Polsce. Posiada 13 lat doświadczenia 
w obszarze badań, projektowania i strategii UX dla polskich 
i międzynarodowych klientów. Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM i programu Design Leaders Masterclass.

Najbliższe szkolenia

Myślisz o zamkniętej sesji szkoleniowej dla zespołu?

Poznaj nasze rozwiązania dla organizacji

Masz pytania?

Potrzebujesz więcej czasu na podjęcie decyzji? A może chcesz dowiedzieć się więcej o szkoleniu? Napisz nam wiadomość