fbpx

Szkolenie w pigułce

3- dniowa sesja

5 modułów tematycznych

Małe grupy
szkoleniowe

8-12 osób

Networking

Ze specjalistami
z wielu branż

Egzamin

Pisemny oraz ustny w ostatnim dniu szkolenia

Międzynarodowy certyfikat

Wydany przez UXalliance

3- dniowa sesja

5 modułów tematycznych

Małe grupy
szkoleniowe

8-12 osób

Networking

Ze specjalistami
z wielu branż

Egzamin

Pisemny oraz ustny w ostatnim dniu szkolenia

Międzynarodowy certyfikat

Wydany przez UXalliance

UX-PM Poziom 1 jest dla wszystkich, którzy chcą

  • Nauczyć się tworzyć serwisy i produkty cyfrowe dla rzeczywistych użytkowników
  • Przećwiczyć metody i narzędzia UX, które są światowym standardem
  • Usystematyzować swoją wiedzę, zdobyć międzynarodowy certyfikat z zakresu UX i odczuwalnie wzmocnić swoją rolę w firmie

Program szkolenia

DZIEŃ 1

9:00 – 13:15

9:00 – 10:45

Moduł 1

Zrozumieć UX

  • Usability, User Experience, User Centered Design i przydatność każdego z nich w projektach
  • Znaczenie emocji klienta obcującego z produktem dla nowoczesnej organizacji
  • Jak metody UX zwiększają efektywność działań marketingowych
11:00 – 12:00

Moduł 2

UX a psychologia projektowania

  • Psychologia poznawcza i jej wpływ na reguły projektowania
  • Przykłady i dobrych praktyki – rola emocji w projektowaniu
12:00 – 13:00

Moduł 2 – warsztat

UX a psychologia projektowania

  • Projekt wykorzystaniem narzędzia Miro
  • Dwie iteracje testów użyteczności z użytkownikami

DZIEŃ 2

9:00 – 13:15

9:00 – 9:45

Moduł 3

Podejście UXw budowaniu projektów

  • Znaczenie UX dla jednostek biznesowych wewnątrz organizacji
  • Jak uzasadniać korzyści biznesowe płynące z dobrego UX + case studies agencji Symetria
  • Projektowanie zorientowane na użytkownika – istota i wymagania
  • Omówione na przykładach 6 wymogów normy ISO dla User Centered Design – stosowanej na świecie przy wdrażaniu projektów cyfrowych
11:00 – 13:00

Moduł 4

UX w praktyce – wyzwaniaNarzędziownik

  • Proces tworzenia produktów cyfrowych, korzyści płynące ze stosowania modelu 4D (Discover, Define, Develop,Deliver)
  • Dobór narzędzi pozwalających wsłuchać się w trzy głosy (biznesu, użytkownika i rynku) pozwalające zbudować strategię UX produktu
  • 10 zasad projektowania i oceniania użyteczności produktów cyfrowych, heurystyki Nielsena
  • Podstawy badań z użytkownikami – ćwiczenia moderacji sesji na przykładzie rynkowym

DZIEŃ 3

9:00 – 13:15

9:00 – 11:55

Moduł 4 – warsztat

UX w praktyce – wyzwaniaNarzędziownik

  • Ćwiczenia – jak pracować z personami i mapami podróży użytkownika
  • Nnrzędzia na etapach projektowania: od warsztatów co-creation poprzez storyboardy, szkicowanie, strategię treści, architekturę informacji po projekt graficzny
  • Współpraca pomiędzy UX a Developerami w ramach pracy zwinnej w fazach Develop i Deliver
11:55 – 12:15

Moduł 5

Dojrzałość UX

  • Podsumowanie roli uczestników szkolenia UX-PM Level 1 w budowaniu dojrzałości klientocentrycznej ich organizacji
  • Wyznaczenie pierwszych kroków, które osoba biorąca udział w certyfikacji wykona po powrocie do pracy
12:30 – 13:15

Egzamin

  • Ewaluacja zdobytych kompetencji w formie testu pisemnego i rozmowy z prowadzącym

Opinie o szkoleniu

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.

Paweł Kamiński

Senior Product Designer w Enginiety

Profesjonalnie przygotowane i poprowadzone warsztaty, dające możliwość uporządkowania i poszerzenia wiedzy oraz wyciągnięcia ciekawych wniosków i wskazówek do zastosowania we własnej pracy. Polecam!

Przemysław Łucyan

Project Manager w Clickad Interactive

Świetnie usystematyzowany materiał wprowadzający do aspektów UX. Prezentowane na szkoleniu metody i narzędzia znacznie wzbogacają warsztat pracy. Wysoki poziom merytoryczny prowadzących.

Tomasz Żurański

Product Owner w ING Bank Śląski

Czego się nauczysz

  • Kiedy i jakich narzędzi UXowych użyć i co na tym zyskasz
  • Jak badać i mierzyć efekty działań
  • Od czego zawsze najlepiej jest zacząć złożony projekt
  • Jak sprawić, by osoby z innych działów angażowały się w projekt
  • Jak wytłumaczyć programistom i UX-om, o co Ci chodzi
  • Jak argumentować innym swoje pomysły
  • Jak pomóc swojej firmie nie przegapić transformacji cyfrowej
  • Co powinniśmy zmienić w produktach, aby nasi klienci polecali je swoim znajomym
  • Co zrobić, aby Zarząd też w końcu myślał o Kliencie

Trenerzy szkolenia

Szeran Millo

Managing Director, Symetria

18 lat doświadczenia w branży UX.​ Współtwórca agencji Symetria.​
Zarządza pracą agencji Symetria i Symetria Academy oraz aktywnie współtworzy strategię marki i wspiera rozwój nowych obszarów działalności.
Pracował dla takich marek jak: Orange, T-Mobile, Mastercard, Link4, Santander Bank Polska.

Anna Schneider

Head of Discovery, Symetria

Anna na co dzień zarządza zespołem projektantów i badaczy. Projekty prowadzi w duchu metodyki User Centered Design. Zainteresowana szczególnie zagadnieniami związanymi z procesami poznawczymi, komunikacją człowiek-komputer oraz nowoczesnymi formami komunikacji i obsługi klientów.

Specjalizuje się w badaniach jakościowych m.in. testach użyteczności i indywidualnych wywiadach pogłębionych. Jest współautorką raportu Chatboty w Polsce 2020.

Jacek Samsel

Head of Design and Delivery, Symetria

17 lat doświadczenia w obszarze product design, strategii digital. Specjalizuje się w projektowaniu innowacyjnych produktów cyfrowych.

Najbliższe szkolenia

Myślisz o zamkniętej sesji szkoleniowej dla zespołu?

Poznaj nasze rozwiązania dla organizacji

Masz pytania?

Potrzebujesz więcej czasu na podjęcie decyzji? A może chcesz dowiedzieć się więcej o szkoleniu? Napisz nam wiadomość