Kompleksowy, 10-dniowy audyt doświadczenia użytkowników.
Czy chcesz uzyskać rzetelny obraz tego, jak Twój produkt wypada na tle konkurencji?
Nasz UX Index składa się z badań użytkowników opartych na heurystyce Nielsena, piramidzie doświadczeń (spektrum pragmatyczno-hedonistyczne) i ulepszonej analizie benchmarkingowej – wszystko po to, aby zapewnić uczciwy i uzasadniony wgląd w to, co działa, a co nie. To nasze autorskie narzędzie i używamy go z dumą.
Kompleksowy, 10-dniowy audyt doświadczenia użytkowników.
Czy chcesz uzyskać rzetelny obraz tego, jak Twój produkt wypada na tle konkurencji?
Nasz UX Index składa się z badań użytkowników opartych na heurystyce Nielsena, piramidzie doświadczeń (spektrum pragmatyczno-hedonistyczne) i ulepszonej analizie benchmarkingowej – wszystko po to, aby zapewnić uczciwy i uzasadniony wgląd w to, co działa, a co nie. To nasze autorskie narzędzie i używamy go z dumą.
UX Index dostarcza Ci wynik (0%-100%) odzwierciedlający ogólne wrażenia osób korzystających z Twojego produktu. Indeks pokaże Ci, jak użytkowy jest Twój produkt, jak postrzegany jest przez innych oraz jak wypada na tle rynku i w jaki sposób można go ulepszyć.
Wskaźniki obiektywne
Oparte na heurystyce Nielsena. Stawiają na skuteczność i łatwość użytkowania.
Wskaźniki subiektywne
Tutaj wchodzą w grę badania użytkowników. Odnoszą się głównie do wydajności, przywiązania i radości.