Projektowanie phygital

Wdrożenie technologii samoobsługowych niesie za sobą wiele korzyści, jednak jak można ocenić, które rozwiązania są skuteczne, co pomaga klientom, a co im przeszkadza, które mają największy potencjał oraz jak wpisują się w całość komunikacji i obsługi klienta?

Brak odpowiedzi na te pytania może prowadzić do wysokich kosztów wdrożenia. Z jednej strony takie rozwiązania mogą działać, a z drugiej nie zdobywać odpowiedniej adopcji wśród klientów

Czego doświadczają klienci

  • Skomplikowany interfejs użytkownika
  • Niejasne komunikaty i instrukcje
  • Brak pomocy technicznej
  • Niewystarczające wsparcie dla osób starszych i niepełnosprawnych
  • Problemy z skanowaniem i płatnościami

Czego oczekują klienci?

  • Intuicyjny i przyjazny interfejs
  • Jasne i zrozumiałe informacje
  • Łatwo dostępne wsparcie techniczne
  • Pełna dostępność i wsparcie dla wszystkich grup użytkowników
  • Niezawodny i szybki system transakcji

Nasze doświadczenie phygital

Phygital to rozwiązania łączące fizyczne i cyfrowe doświadczenia w spójną, interaktywną usługę. Spotykamy je coraz częściej na co dzień: inteligentne lustra w przymierzalniach, kasy samoobsługowe czy interaktywne witryny sklepowe reagujące na ruch przechodniów.

Nasze podejście opiera się rzetelnej ocenie produktów w użyciu (jeśli istnieją), a następnie projektowaniu według nowych standardów. Bierzemy pod uwagę nie tylko łatwość obsługi, ale także to, jak rozwiązanie wpisuje się w całość doświadczeń klienta.

Audytujemy

Produkty w użyciu

  • Kasy samoobsługowe w supermarketach
  • Kioski samoobsługowe w restauracjach
  • Kioski Drive-through na stacjach benzynowych
  • Sklepy Scan&Go

Projektujemy

Nowe standardy użyteczności

  • Kasy samoobsługowe rozpoznające głos i obraz
  • Automat z weryfikacją wieku
  • Nowe (i lepsze) ścieżki użytkownika dla tych samych starych scenariuszy

Symulujemy

Otoczenie

  • Testy interfejsu na kartonowych prototypach
  • Badanie użytkowników w sklepie

Weryfikujemy

Jakość produktu

  • Testy wytrzymałościowe wdrożonych systemów i urządzeń
  • Kontrola dostępności i inkluzywności

Nasze projekty

Symetria signet color

Porozmawiajmy o Twoich celach

Zastanawiasz się nad wprowadzeniem kas lub kiosków ?
Chcesz sprawdzić, czy te rozwiązania będą odpowiednie dla Twoich klientów?
A może Twoi klienci są niezadowoleni i obecne rozwiązania nie spełniają ich oczekiwań?

Anna Schneider

Head of Discovery, Symetria

anna.schneider@symetria.pl