fbpx

Projektowanie phygital

Wdrożenie chatbotów i voicebotów to wiele korzyści, jednak skąd wiadomo jakie rozwiązanie jest skuteczne, co pomaga klientom, a co przeszkadza, co ma największy potencjał oraz jak to się wpisuje w całość komunikacji i obsługi klienta?

Brak odpowiedzi na te pytania może skutkować wysokimi kosztami wdrożenia, które z jednej strony działają, a z drugiej nie mają odpowiedniej adopcji ze strony klientów.

Czego doświadczają klienci

  • Skomplikowana struktura dialogu i nawigacji
  • Niejasne lub niejednoznaczne komunikaty i instrukcje
  • Ograniczone możliwości rozwiązywania złożonych problemów
  • Trudności w obsłudze dla osób starszych i niepełnosprawnych
  • Problemy z rozpoznawaniu intencji
  • Problemy w rozpoznawaniu mowy (w przypadku voicebotów)
  • Trudności w zrozumieniu kontekstu rozmowy

Czego oczekują klienci?

  • Intuicyjny interfejs z płynną nawigacją między tematami
  • Precyzyjne i zwięzłe komunikaty dostosowane do kontekstu
  • Inteligentne sugestie rozwiązań i opcja eskalacji do eksperta
  • Uniwersalny design z opcjami personalizacji interfejsu
  • Elastyczne rozpoznawanie różnorodnych zapytań i intencji
  • Zaawansowana technologia przetwarzania mowy naturalnej
  • Kontekstowa pamięć rozmowy z możliwością nawiązywania do wcześniejszych interakcji

Nasze doświadczenie phygital

Phygital to rozwiązania łączące fizyczne i cyfrowe doświadczenia w spójną, interaktywną usługę. Spotykamy je coraz częściej na co dzień: inteligentne lustra w przymierzalniach, kasy samoobsługowe czy interaktywne witryny sklepowe reagujące na ruch przechodniów.

Nasze podejście opiera się rzetelnej ocenie produktów w użyciu (jeśli istnieją), a następnie projektowaniu według nowych standardów. Bierzemy pod uwagę nie tylko łatwość obsługi, ale także to, jak rozwiązanie wpisuje się w całość doświadczeń klienta.

Audytujemy

Produkty w użyciu

  • Dla telekomunikacji
  • Dla e-commerce
  • Dla bankowości i finansów
  • Dla usług medycznych
  • Dla edukacji

Projektujemy

Nowe standardy użyteczności

  • Boty dla specyficznych kontekstów
  • Nowe i lepsze ścieżki użytkownika dla starych scenariuszy
  • Ton treści z zasadami prostego języka

Symulujemy

Otoczenie

  • Wypowiedzi botów
  • Testy interfejsu
  • Badanie użytkowników w trakcie rozmowy
  • Postawę wobec bota
  • Nowe elementy graficzne – layout, ikony, kolorystyka, avatry

Weryfikujemy

Jakość produktu

  • Testy wytrzymałościowe wdrożonych systemów
  • Kontrola dostępności i inkluzywności

Nasze projekty

Symetria signet color

Porozmawiajmy o Twoich celach

Zastanawiasz się nad wprowadzeniem chatbota lub voicebota?
Chcesz sprawdzić, czy te rozwiązania będą odpowiednie dla Twoich klientów?
A może Twoi klienci są niezadowoleni i obecne rozwiązania nie spełniają ich oczekiwań?

Anna Schneider

Head of Discovery, Symetria

anna.schneider@symetria.pl