Najbliższa sesja 20-22 sie 2025

  • Online
  • 3 dni sesji
  • 12
  • 12 godzin
  • polski

3499 zł netto (4303.77 zł brutto)

Szkolenie w pigułce

3- dniowa sesja

5 modułów tematycznych

Małe grupy
szkoleniowe

8-12 osób

Networking

Ze specjalistami
z wielu branż

Egzamin

Pisemny oraz ustny w ostatnim dniu szkolenia

Międzynarodowy certyfikat

Wydany przez UXalliance

3- dniowa sesja

5 modułów tematycznych

Małe grupy
szkoleniowe

8-12 osób

Networking

Ze specjalistami
z wielu branż

Egzamin

Pisemny oraz ustny w ostatnim dniu szkolenia

Międzynarodowy certyfikat

Wydany przez UXalliance

UX-PM Poziom 2 jest dla wszystkich, którzy chcą

  • Serwisy, produkty i usługi wdrażać zwinnie z udziałem klientów
  • Tworzyć wartościowe briefy i przejrzyste wytyczne
  • Sprawnie zarządzać zespołem UX

Program szkolenia

DZIEŃ 1

9:00 – 13:45

9:00 – 10:30

Moduł 1

Faza discovery: rynek, biznes, technologia

  • Rola UX Product Managera w czasach AI
  • Głos biznesu – jak rozmawiać z interesariuszami
  • Głos rynku – benchmarking i inspiracje
10:45-12:45

Moduł 2

Discovery: Głos klienta (Badania UX/CX)​

  • 5 zaawansowanych metod badawczych – od etnografii do testów ilościowych
  • Jak zdobyć wartościowe wnioski przy ograniczonym budżecie
  • Jak używać AI w poznawaniu potrzeb klientów
  • Case study projektów badawczych
13:00 – 13:45

Moduł 3

Strategia doświadczeń produktu (CX)

  • Jak zbudować optymalną propozycję wartości i silną koncepcję produktu

DZIEŃ 2

9:00 – 13:45

9:00 – 10:30

Moduł 3 – cd.

Strategia doświadczeń produktu (CX)

  • Jak efektywnie zorganizować warsztaty z wykorzystaniem AI
  • Projektowanie ścieżki użytkownika w produkcie
10:45 – 13:45

Moduł  4

Prototypowanie ze wspraciem AI

  • Jak poprowadzić proces od szkiców do działających prototypów hi-fi
  • Rekomendowane narzędzia AI do budowania prototypów i proof of concept
  • Case study: budowa produktu AI
  • Architektura informacji w praktyce
  • Jak zorganizować komunikację w zespole i poza nim

DZIEŃ 3

9:00 – 13:30

9:00 – 10:30

Moduł 5

Testowanie doświadczeń klienta

  • Priorytetyzacja w planowaniu prac projektowych
  • Od badań eksperckich po wieloetapowe testy z użytkownikami – wybór metod badawczych na etapie prototypowania
  • Realizacja testów użyteczności prototypów – dobre praktyki i pułapki
10:45-12:15

Moduł 6

Rozwijanie produktu

  • Specyfikacje – jak skutecznie przekazać zakres wdrożenia (model kaskadowy)
  • Jak zbudować współpracę zespołu UX i developerskiego (model zwinny)
  • Podsumowanie założeń Agile UX, Lean UX
12:30 – 13:30

Egzamin

  • Ewaluacja zdobytych kompetencji w formie testu pisemnego i rozmowy z prowadzącym

Opinie o szkoleniu

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.

Paweł Kamiński

Senior Product Designer w Enginiety

Profesjonalnie przygotowane i poprowadzone warsztaty, dające możliwość uporządkowania i poszerzenia wiedzy oraz wyciągnięcia ciekawych wniosków i wskazówek do zastosowania we własnej pracy. Polecam!

Przemysław Łucyan

Project Manager w Clickad Interactive

Świetnie usystematyzowany materiał wprowadzający do aspektów UX. Prezentowane na szkoleniu metody i narzędzia znacznie wzbogacają warsztat pracy. Wysoki poziom merytoryczny prowadzących.

Tomasz Żurański

Product Owner w ING Bank Śląski

Czego się nauczysz

  • Jak planować zakres i czasochłonność tworzenia produktów cyfrowych
  • Jakie badania UX stosować na każdym etapie projektu
  • Jak cyklicznie monitorować skuteczność UX
  • Jak i kiedy włączać interesariuszy do projektu
  • W jakim modelu współpracować z zewnętrznymi partnerami
  • Jak dzielić się efektami prac w organizacji?
  • Jak uzasadniać stosowanie UX w oparciu o cele biznesowe firmy
  • Jak wdrażać wnioski z badań do stałych procedur organizacji
  • Jak włączać UX w ramy strategii firmy

Trenerzy szkolenia

Wojciech Chojnacki

Strategy Director, Symetria UX

Współzarządza Symetria UX, najbardziej doświadczoną agencją UX w Polsce. Posiada 18 lat doświadczenia 
w obszarze badań, projektowania i strategii UX dla polskich 
i międzynarodowych klientów. Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM i programu Design Leaders Masterclass.

Najbliższe szkolenia

Myślisz o zamkniętej sesji szkoleniowej dla zespołu?

Poznaj nasze rozwiązania dla organizacji

Zuzanna Kaczmarek

Training Coordinator

academy@symetria.pl

Masz pytania?

Potrzebujesz więcej czasu na podjęcie decyzji? A może chcesz dowiedzieć się więcej o szkoleniu? Napisz nam wiadomość