fbpx

Najbliższa sesja 22 sty 2025

  • Online
  • 1 dzień
  • 12
  • 7 h
  • polski

1399.00 zł netto (1720.77 zł brutto)

Szkolenie w pigułce

1- dniowa sesja

Teoria i ćwiczenia
praktyczne

Małe grupy
szkoleniowe

8-12 osób

Networking

Ze specjalistami
z wielu branż

Sesja on-line

Czyli szkolenie
gdzie chcesz

Imienny certyfikat

Potwierdzający Twoje
kompetenecje

1- dniowa sesja

Teoria i ćwiczenia
praktyczne

Małe grupy
szkoleniowe

8-12 osób

Networking

Ze specjalistami
z wielu branż

Sesja on-line

Czyli szkolenie
gdzie chcesz

Imienny certyfikat

Potwierdzający Twoje
kompetenecje

Dla kogo są
Mierniki UX


  • Product managerowie i managerki
  • Specjaliści i specjalistki Customer Experience
  • Product ownerzy i ownerki
  • Analitycy
  • Badacze i badaczki UX
  • Marketing managerowie i managerki
  • Projektanci i projektantki UX

 

… i wszyscy, którzy chcą zwiększać wpływ działań UX na decyzje biznesowe.

Program szkolenia

DZIEŃ 1

1 dzień, 7 godzin (9:30 – 16:30)

9:30 – 11:00

Część 1: Teoria i podstawowe mierniki

  • Jakich popularnych pułapek unikać?
11:00 – 12:30

Część 2: Poznanie Frameworków i ćwiczenia praktyczne

  • Jaki framework wybrać dla mojej firmy?
12:30 – 13:30

Przerwa obiadowo/networkingowa – 60 minut

13:30 – 15:30

Część 3: Ćwiczenia praktyczne na autorskim frameworku

  • Jak połączyć cele UX i biznesu?
15:30 – 16:30

Część 4: Praktyczne zastosowanie mierników

  • Od czego zacząć?

Opinie o szkoleniu

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.

Paweł Kamiński

Senior Product Designer w Enginiety

Profesjonalnie przygotowane i poprowadzone warsztaty, dające możliwość uporządkowania i poszerzenia wiedzy oraz wyciągnięcia ciekawych wniosków i wskazówek do zastosowania we własnej pracy. Polecam!

Przemysław Łucyan

Project Manager w Clickad Interactive

Świetnie usystematyzowany materiał wprowadzający do aspektów UX. Prezentowane na szkoleniu metody i narzędzia znacznie wzbogacają warsztat pracy. Wysoki poziom merytoryczny prowadzących.

Tomasz Żurański

Product Owner w ING Bank Śląski

Czego się nauczysz

Za liczbowymi wartościami wskaźników biznesowych produktu stoją zachowania prawdziwych ludzi: ich cele, motywacje i emocje. Jeśli zrozumiemy i zmierzymy to, jak się kształtują, jesteśmy w stanie lepiej przewidywać i zarządzać realizacją celów biznesowych.

  • Budujesz system monitorowania wskaźników UX dla swojego produktu

  • Posiadasz narzędzia ułatwiające poprawę wartości mierników i reakcję na ich zmiany

  • Umiesz sprawić, że prace UX przekładają się na wyniki biznesowe

Trenerzy szkolenia

Krzysztof Kozak

Design Leader, Modivo

12 lat doświadczenia w branży UX, projektant i manager zespołów projektowych w Symetrii.
Pracował dla klientów takich jak nc+, ING Bank Śląski, Asseco, Allegro, Netia.
Specjalizuje się w stosowaniu mierników UX w rozwoju produktów.
Obecnie pracuje jako Design Leader w Modivo.

Najbliższe szkolenia

Myślisz o zamkniętej sesji szkoleniowej dla zespołu?

Poznaj nasze rozwiązania dla organizacji

Zuzanna Kaczmarek

Training Coordinator

academy@symetria.pl

Masz pytania?

Potrzebujesz więcej czasu na podjęcie decyzji? A może chcesz dowiedzieć się więcej o szkoleniu? Napisz nam wiadomość