fbpx

Najbliższa sesja 20 lut-09 maj 2025

  • Online
  • 7 spotkań
  • 10
  • 42 godziny
  • polski, angielski

11999 zł netto (14758.77 zł brutto)

Szkolenie w pigułce

7 intensywnych spotkań

7 modułów tematycznych

Małe grupy szkoleniowe

do 10 osób

Networking

Z liderami
z wielu branż

Trenerzy gościnni

Wystąpienia ekspertów z Polski
i ze świata

Design Maturity Model

Framework opracowany przez UXalliance

7 intensywnych spotkań

7 modułów tematycznych

Małe grupy szkoleniowe

do 10 osób

Networking

Z liderami
z wielu branż

Trenerzy gościnni

Wystąpienia ekspertów z Polski
i ze świata

Design Maturity Model

Framework opracowany przez UXalliance

Design Leaders Masterclass jest dla Ciebie, jeśli:

  • jesteś liderem/liderką zespołu UX/CX
  • dopiero wchodzisz w swoją rolę lub zespół się powiększa
  • widzisz, że design nie jest doceniany i rozumiany w organizacji
  • zastanawiasz się jak dawać więcej wartości przy ograniczonych zasobach
  • chcesz poprawić funkcjonowanie zespołu oraz relacje z innymi zespołami
  • chcesz przyciągać i zatrzymywać w zespole najbardziej utalentowanych projektantów, badaczy i strategów,
  • lub jesteś po ukończeniu programu UX-PM i szukasz dalszej ścieżki rozwoju

Program szkolenia

SPOTKANIE 1

20-21.02.2025 (czwartek, piątek)

14:00-17:00

Zarządzanie badaniami

Jak zbierać, organizować i wykorzystywać wiedzę o klientach?

  • Dobieranie metod dla różnych sytuacji projektowych
  • Realizacja badań przy ograniczonym budżecie
  • Zasoby badawcze a struktura organizacji
  • Poprawianie efektywności i impaktu badań dzięki rozwijaniu ResearchOps
  • Budowanie zasad komunikacji badań UX/CX z biznesem
  • Case study: AI Tools in Research

SPOTKANIE 2

6-7.03.2025 (czwartek, piątek)

14:00-17:00

Zarządzanie designem

Jak ulepszać procesy projektowania usług i produktów?

  • Dobre definiowanie celów, które spełnią prawidziwe potrzeby interesariuszy
  • Udowadnianie biznesowej wartości projektowania
  • Co zrobić by odpowiednio wykorzystywać prototypy
  • Jak zbudować zestaw zasobów, praktyk i repozytoriów dla lepszego zarządzania projektowaniem (DesignOps)
  • Case study: Implementing AI in Design Processes

SPOTKANIE 3

20-21.03.20256-7.03.2025 (czwartek, piątek)

14:00-17:00

Ludzie

Jak dobrać umiejętności i odpowiedzialności członków zespołu? Jak zbudować współpracę?

  • Zarządzanie rolami, kompetencjami i zasadami współpracy
  • Radzenie sobie z lukami kompetencji i ograniczonymi zasobami
  • Planowanie systemu ścieżek kariery dla projektantów, badaczy i innych specjalistów UX
  • Budowanie motywacji, odpowiedzialności i alignment wśród projektantów
  • Jak ulepszać praktyki dotyczące współpracy i udzielania feedbacku?
  • Case study: Budowanie zespołów UX

SPOTKANIE 4

3-4.04.2025 (czwartek, piątek)

14:00-17:00

Kultura

Jak sprawić by kultura organizacji wspierała projektowanie?

  • Jakie taktyki przekonywania interesariuszy stosować?
  • Design Transformation w kontekście innych przeobrażeń wewnątrz organizacji (Agile, Lean, Digital Transformation)
  • Jak wywoływać i wzmacniać inicjatywy klientocentryczne wśród pracowników
  • Krok po kroku: jak budować zaangażowanie zarządu i wyższych menedżerów
  • Case study: InPost

SPOTKANIE 5

17-18.04.2025 (czwartek, piątek)

14:00-17:00

Mierniki

Jak szacować i mierzyć wartość projektowania?

  • Definiowanie impaktu na życie odbiorców
  • Ustalanie i dobieranie wskaźników sukcesu
  • Mierniki biznesowe, które pomogą obserwować i udowodnić zmiany
  • Jakie narzędzia wdrożyć, aby skuteczniej dokonywać pomiaru doświadczeń użytkowników
  • Case study: Key Experience Indicators

SPOTKANIE 6

24-25.04.2025 (czwartek, piątek)

14:00-17:00

Strategia

Jak wpisać projektowanie w strategię firmy?

  • Wizja doświadczenia klienta jako oś strategi UX/CX
  • Systemowe wspieranie realizacji strategii UX/CX
  • Strategia doświadczeń a strategia produktu
  • Jak patrzeć w przyszłość w erze rozwiązań AI
  • Case study: Strategia doświadczeń klienta w praktyce

SPOTKANIE 7

09.05.2025 (piątek) – na żywo w Warszawie

14:00-20:00

Liderstwo designu + networking

Jak połączyć 6 wymiarów dojrzałości designu w jeden system?

Spotkanie warsztatowo networkingowe na żywo, w Warszawie.

  • Rola i ścieżka kariery lidera designu
  • Kluczowe kompetencje liderskie
  • Trendy i przewidywania
  • Podsumowanie kursu

Opinie o szkoleniu

Program Design Leaders Masterlass odpowiada realnym wyzwaniom stojącym przed każdym nowoczesnym zespołem projektowym w firmach technologicznych. Bardzo dużo realnych przykładów i inspirujące case studies. W zasadzie po każdym bloku byłem w stanie zastosować zdobytą wiedzę, lub być zainspirowany na tyle żeby przetestować temat, podejście lub proces w swojej organizacji. Grupa uczestników nie była przypadkowa, a różnorodny przekrój firm czy specjalizacji pozwolił na świetne dyskusje i dzielenie się doświadczeniami.

Michał Kolasa

Sr. Director of Product Design, Chili Piper

Jestem bardzo zadowolona z kursu. Jako początkujący UX team leader dostałam ogromną dawkę wiedzy, która była przekazana w sposób bardzo przystępny, pozwoliła mi uporządkować wszystkie obszary, które od dziś z głową pełną inspiracji i wiedzy od bardziej doświadczonych uczestników kursu wprowadzam w życie. Myślę, że bez tego byłoby mi dużo ciężej wejść w nową rolę. Program Design Leader Masterclass jest wart każdej złotówki i każdej minuty.

Katarzyna Leśniok

UX Team Leader, Skyrise.tech

Co zyskasz dzięki udziałowi

  • Świadomie rozwijasz obszar UX/CX/SD w organizacji, a z nim swoją karierę
  • Budujesz zespół i praktyki tak, by UX przynosił zarówno efekty biznesowe jak i dobrą kulturę pracy
  • Swoje codziennie wzywania skonfrontujesz z punktem widzenia innych liderów
  • Utrzymujesz kontakt z prowadzącymi i uczestnikami, by wzajemnie wspierać się w budowaniu dojrzałości w designie
  • Tworzysz środowisko pracy, które będzie przyciągać i zatrzymywać specjalistów oraz ekspertów
  • Ulepszasz praktyki dotyczące współpracy i udzielania feedbacku
  • Budujesz motywację, odpowiedzialność i alignment wśród projektantów
  • Wyznaczysz długookresową strategię przemian UX/CX/SD w Twojej firmie
  • Przeanalizujesz poziom dojrzałości designu Twojej organizacji w 6 wymiarach, a następnie zaplanujesz działania zwiększające jej dojrzałość
  • Dzięki zdobytej wiedzy i inspiracjom od ekspertów uporządkujesz cele UX/CX/SD w organizacji
  • Poznając perspektywę osób na innych stanowiskach niż Twoje, zyskasz szerszy obraz wdrożonych w Twojej firmie rozwiązań i usprawnisz je

Trenerzy szkolenia

Wojciech Chojnacki

Strategy Director, Symetria UX

Współzarządza Symetria UX, najbardziej doświadczoną agencją UX w Polsce. Posiada 18 lat doświadczenia 
w obszarze badań, projektowania i strategii UX dla polskich 
i międzynarodowych klientów. Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM i programu Design Leaders Masterclass.

Najbliższe szkolenia

Myślisz o zamkniętej sesji szkoleniowej dla zespołu?

Poznaj nasze rozwiązania dla organizacji

Zuzanna Kaczmarek

Training Coordinator

academy@symetria.pl

Masz pytania?

Potrzebujesz więcej czasu na podjęcie decyzji? A może chcesz dowiedzieć się więcej o szkoleniu? Napisz nam wiadomość