fbpx

Nasze metody badawcze

1 Odkrywanie

  • Wywiad
  • Grupa fokusowa
  • Badania etnograficzne
  • Ankieta online
  • Sortowanie kart
  • Segmentacja rynku

2 Projekt/ budowa

  • Tworzenie persony
  • Testy użyteczności
  • Niemoderowane testy użyteczności
  • Test RITE
  • Użyteczność fabuły
  • Analiza heurystyczna
  • Krytyczny test gry
  • Wstępny playtest doświadczenia
  • Badania dzienniczkowe
  • Analiza telemetrii

3 Wydanie

  • Analiza porównawcza

4 Po wydaniu

  • Testy A/B

Pytania, na które pomożemy Ci odpowiedzieć

Wizja

  • Jak postrzegana jest fabuła gry?
  • Co użytkownicy chcieliby zrobić w grze?
  • Jak użytkownicy odnoszą się do wizji gotowego produktu?

Użytkownicy

  • Kim są obecni użytkownicy?
  • Do kogo powinna być skierowana gra?
  • Dlaczego użytkownicy odrzucają grę?

Biznes

  • Ile powinna kosztować ta funkcja?
  • Gdzie należy umieszczać mikropłatności w grze?
  • Czy powinniśmy nadal inwestować w rozwój tego projektu?

Rozgrywka

  • Co robią użytkownicy w grze?
  • Czy ten element dostarcza rozrywki?
  • Czy ten element działa tak, jak oczekują tego użytkownicy?
  • Czy są jakieś problemy z tym elementem?
  • Jak powinny być pogrupowane pozycje w ekwipunku?

Przykładowe prace

NETIA duży new
NETIA prawa
Serwis telekomu, w którym wszystko jest proste
Badania UX
Projektowanie produktu
Szkolenia UX
Netia jest jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce, oferującym duży zakres usług zróżnicowanym segmentom klientów. Jak umożliwić użytkownikom Netia.pl łatwe znalezienie usługi dla siebie?
BLIK duży new
blik-dekstop-left
Płatności zaprojektowane tak, by zachwycać
Badania UX
Projektowanie usług
Warsztaty Co-Creation
BLIK to system płatności mobilnych, który pokochali Polacy. Nie stało się to przypadkiem. Zespół BLIK we współpracy z Symetrią ciągle ulepsza swoje usługi.
MASTERCARD duży new 3
Mastercard 2 left
Jeszcze szybsze płatności w aplikacji mobilnej
Benchmarking
Projektowanie produktu
Masterpass to szybki sposób płacenia online. Skupiliśmy się na aplikacji służącej do świadczenia tej usługi płatniczej.
m4b-banner
m4b-desktop-left
Kasy samoobsługowe przyszłości
Projektowanie produktu
UX Writing
MASTER CARD duże new
case-study-mastercard-left
Wszechstronna strona internetowa dla zróżnicowanych klientów
Testy użyteczności
Mastercard jest globalnym dostawcą usług finansowych. Wydaje karty debetowe, kredytowe i prepaid klientom na całym świecie.
COMPENSA duże new
COMPENSA lewa
Całkowita przebudowa serwisu compensa.pl
Badania UX
Projektowanie usług
Zbudowaliśmy przyjazny dla konsumenta serwis www, który pozwala na zdalny zakup różnych form ubezpieczeń. Strona informuje, sprzedaje i umożliwia realizację wielu zadań obsługowych jednocześnie.
CREDIT AGRICOLE duże new
Name=credit agricole, Device=Desktop, Variant=highlighted left
Koncepcja oraz UI mobilnej bankowości
Projektowanie UX
UI Design
Przygotowaliśmy koncepcję oraz UI nowoczesnej aplikacji bankowości mobilnej wykraczającej poza dotychczasowe ramy.
SANTANDER duże new
Name=santander4, Device=Desktop, Variant=highlighted left
Badanie UX wideoweryfikacji procesu zakładania konta bankowego
Badania etnograficzne
Przeprowadziliśmy badanie etnograficzne w domach testujące zdalne otwieranie rachunku bankowego, podczas rozmowy wideo z doradcą bankowym.
Name=ing, Device=Desktop, Variant=Normal
Name=ing, Device=Desktop, Variant=highlighted left
Rozwój bankowości elektronicznej (moje ING, testy użyteczności + eyetracking)
Eyeracker Testing
Testy jakościowe
Naszym głównym wyzwaniem była weryfikacja odczuć wobec użytkowników w stosunku do zmian w interfejsie systemu transakcyjnego i aplikacji mobilnej.
VIG duże nowe
Vig, Desktop, left
Projekt aplikacji dla likwidatorów szkód
Projektowanie produktu
Testy użyteczności
Usprawniliśmy projekt aplikacji dla likwidatorów szkód.
TMOBIILE duże nowe
Name=T-mobile, Device=Desktop, Variant=highlighted left
Nowa odsłona kanału pomocy
Badania UX
Projektowanie usług
Przeprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nową odsłonę kanału obsługi klienta.
INTERMARCHE diże nowe
Name=Intermarche, Device=Desktop, Variant=highlighted left
Optymalizacja UX aplikacji mobilnej
Badania UX
Projektowanie UX
Wdrożyliśmy spójne zasady w działaniu wielu rodzajów kuponów, co zostało dobrze przyjęte przez konsumentów.
OLX duże nowe
Name=Olx, Device=Desktop, Variant=highlighted left
Projekt usługi wypożyczalni OLX
Badania UX
Projektowanie usług
Opracowaliśmy koncepcję usługi wypożyczalni OLX, która obniżyła ryzyko biznesowe po stronie inwestora.
MASTERCARD 2 duże nowe
Name=Master Card 2, Device=Desktop, Variant=highlighted left
Projekt innowacyjnej maszyny vendingowej
Badanie użytkowników
Projektowanie produktu
Wprowadziliśmy znaczące ulepszenia w procesie vendingu, dzięki czemu usługa stała się bardziej zrozumiała i przyjazna dla konsumentów.
SANTANDER duże nowe
SANTANDER CHATBOT lewa
Chatbot – interfejs przyjazny dla użytkownika
Projektowanie chatbotów
Projektowanie usług
Dostarczyliśmy szczegółowy raport z szeregiem wskazówek dla klienta odnośnie przeprojektowania treści generowanych przez chatbota.
SANTANDER 3 duże nowe
SANTANDER 2 lewo
Całkowita przebudowa bankowości internetowej dla firm – iBiznes 2.0
Badania UX
Projektowanie usług
W ramach nowego oprogramowania bankowości internetowej iBiznes 2.0 dla klientów biznesowych wprowadziliśmy intuicyjne i funkcjonalne rozwiązania stosowane dotychczas wyłącznie w produktach dedykowanych klientom indywidualnym.
Amica, Desktop, Normal
Amica, Desktop, left
Optymalizacja UX kart produktów
Audyt użyteczności
Testy jakościowe
Podaliśmy konkretne wskazówki, co należy poprawić w kartach produktów. Wskazaliśmy również kierunek zalecanych usprawnień i rozwoju serwisu.
VIG image small
VIG highlighted lewa
Kompleksowe przygotowanie serwisu www dla VIG TFI
Design System
Product Discovery
Stworzyliśmy użyteczną dla klienta stronę internetową, która pozwoliła użytkownikowi uzyskać kluczowe informacje o ofercie przed zakupem.
Name=LOT, Device=Desktop, Variant=Normal
Name=LOT, Device=Desktop, Variant=highlighted left
Przeprojektowanie procesu sprzedaży biletów lotniczych
Badanie użytkowników
Warsztaty dla interesariuszy
Zaprojektowaliśmy intuicyjny proces zakupu biletów lotniczych, z efektywnym i nieinwazyjnym mechanizmem cross i upsellingu.
Name=Google, Device=Desktop, Variant=Normal
Name=Google, Device=Desktop, Variant=highlighted left
Badania języka komunikacji
Testy użyteczności
UX Writing
Przygotowaliśmy raport zawierający szczegółowe rekomendacje zmian językowych w polskiej wersji produktów Google.
Name=Vitalia, Device=Desktop, Variant=Normal
Name=Vitalia, Device=Desktop, Variant=highlighted left
Stała współpraca na polu UX/UI
Architektura informacji
UI Design
Zaprojektowaliśmy wiele kluczowych podstron i ekranów aplikacji marek Vitalia Holia i Fitatu.
GUS_Desktop_Normal
GUS_Desktop_highlighted left-01
Badania UX gier edukacyjnych dla dzieci
Testy jakościowe
Testy użyteczności
Przeprowadziliśmy kompleksową analizę gier. Sprawdziliśmy, czy są one interesujące dla użytkowników oraz czy mają wartość edukacyjną.
Kruk_Desktop_Normal
kruk higlighted_left
Platforma zarządzania długiem
Modelowanie procesów biznesowych
Projekty graficzne
Zbudowaliśmy platformę on-line do samoobsługowej spłaty zadłużenia. Celem prac było stworzenie narzędzia, które przyciągnie większą liczbę dłużników i ułatwi im spłatę zobowiązań.
tubadzin-small
tubądzin higlighted lewa
Nowoczesny katalog produktów – projekt sklepu internetowego
Architektura informacji
Product Discovery
Stworzyliśmy nowoczesny serwis dla firmy Tubądzin wspierający klientów różnych grup na wszystkich etapach zakupowych
Symetria signet color

Porozmawiajmy o Twoich celach

Anna Schneider

Head of Discovery, Symetria

anna.schneider@symetria.pl/