SZKOLIMY

Wspieramy transformację polskich i światowych organizacji w kierunku skoncentrowania na użytkowniku / klientocentryczności.
mastercard_grafika 1

Mastercard

Beer Vending Machine

 

Zobacz
SafeKiddo_grafika

SafeKiddo

Badania i przeprojektowanie procesu rejestracji aplikacji „Chroń dzieci w sieci”

Zobacz
Deutsche Bank Logo

Deutsche Bank

System sprzedaży funduszy inwestycyjnych

Zobacz
Symboliczne zdjęcie samolotu

LOT

Ulepszenie doświadczenia zakupowego podróżnych

Zobacz
Zdjęcie lusterka samochodowego

PZU

Projekt serwisu sprzedaży polis ubezpieczeniowych

Zobacz
Przykładowe zdjęcie interfejsów ING

ING Bank

Cykliczne badania użyteczności

Zobacz
Zdjęcie z kreacji reklamowej Credit Agricole

Crédit Agricole

Nowy serwis banku

Zobacz
Przykładowe zdjęcie butelki wina

Lidl

Badania etnograficzne oraz testy użyteczności kiosków cyfrowych

Zobacz
Zdjęcie grupy współpracowników

Orange

Cykl sesji certyfikatu UX-PM

Zobacz

Boston Scientific

Badanie UX urządzenia medycznego LATITUDE Consult™

Zobacz
Poglądowe zdjęcie symbolizujące użytkownika korzystającego z tableta

Asseco

Mobilna rewolucja w podpisywaniu dokumentów

Zobacz
Zdjęcie ekranu z wyświeloną stronę e-Kruk

Kruk

Windykacja online przyjazna użytkownikowi

Zobacz
Zdjęcie pokazujące płatność telefonem

Mastercard

Największe w Europie badanie etnograficzne płatności mobilnych

Zobacz
Grafika maskotki Netii

Netia

Serwis, który rozumie preferencje użytkownika

Zobacz
Zdjęcie płatności mobilnej

BLIK

Polski system płatności mobilnych bardziej zrozumiały dla użytkowników

Zobacz
Logo santander

Santander Bank Polska

Badanie UX wideoweryfikacji procesu zakładania konta bankowego

Zobacz

Szkolenia UX organizowane przez Symetrię

Szkolenie UX jest jedną z wielu usług, które świadczymy – jako firma Symetria – swoim klientom. Będąc zespołem doświadczonych specjalistów, jesteśmy w stanie w sposób klarowny przekazać własną wiedzę na temat projektowania aplikacji oraz innych zagadnień związanych z dostosowywaniem serwisów internetowych względem potrzeb i oczekiwań ich potencjalnych użytkowników, zarówno klientom indywidualnym, jak i większej grupie osób. Istotny jest przy tym fakt, iż stosujemy wyłącznie sprawdzone metody, opierając się jednocześnie na certyfikowanym materiale. Zapewniamy, że wskazówki, które przekazujemy uczestnikom naszych szkoleń UX, okażą się pomocne w przypadku początkujących, jak też zdecydowanie bardziej doświadczonych osób.

Najważniejsze cele przeprowadzanych szkoleń UX

Dzięki pojedynczym bądź cyklicznym spotkaniom organizowanym przez nas na życzenie klienta, uczestnicy poszerzają własną wiedzę m.in. na temat znaczenia pojęcia „UX” oraz wielu innych z nim związanych. W czasie prowadzonych przez nas szkoleń UX dbamy o to, by każda osoba zdołała przejść przez wszystkie z zaplanowanych uprzednio etapów procesu projektowego. Staramy się, aby zdobyła także przy tym wiedzę niezbędną do tego, by w sposób możliwie najbardziej efektywny korzystać z dostępnych obecnie narzędzi, przydatnych podczas dostosowywania stron internetowych różnego rodzaju firm oraz instytucji do potrzeb osób na co dzień z nich korzystających.

Kto najbardziej może skorzystać na szkoleniach UX?

Warto podkreślić, że każdy uczestnik organizowanych przez nas szkoleń UX otrzymuje na zakończenie stosowny certyfikat, będący najlepszym potwierdzeniem aktywnego uczestniczenia, co w wielu przypadkach okazuje się przydatne podczas poszukiwania pierwszej lub nowej pracy. Zapewniamy, że dzięki nam stanie się to o wiele łatwiejsze, ponieważ dbamy o to, by każde kolejne spotkanie z kursantami było jak najbardziej atrakcyjne pod względem merytorycznym. Z tego powodu dokładamy wszelkich starań, by w ich trakcie omówić najwięcej przydatnych zagadnień odnoszących się przede wszystkim do samodzielnego realizowania projektów związanych z pojęciem „User Experience”, przeprowadzania testów poszczególnych stron internetowych pod kątem ich użyteczności, czy prezentowania efektów własnej pracy podczas spotkań z potencjalnymi klientami.

Terminy szkoleń UX dostosowujemy do potrzeb naszych klientów

Szkolenia UX, które organizujemy już od dłuższego czasu, okazały się bardzo przydatne dla znakomitej większości osób biorących w nich udział niezależnie od tego, jakiego rodzaju stanowiska zajmują – grafików, marketingowców czy product managerów. Korzystając z naszych usług, klient zyskuje bowiem pewność, że kursantom przekażemy wyłącznie sprawdzoną i aktualną wiedzę na temat tego, czego od stron internetowych oczekują ich użytkownicy w różnym wieku, co – jak doskonale wiadomo – stanowi najlepszy sposób na to, by zachęcić jak największą grupę osób do ponownego odwiedzenia danego serwisu. Polecamy więc wszystkim skorzystanie ze szkoleń UX, organizowanych przez nas po wcześniejszym uzgodnieniu terminu w największym stopniu dostosowanego do indywidualnych potrzeb.