Przeprojektowanie usługi rezerwacji online LOT

1
Wyzwanie:

Poprawa UX oraz konwersji procesu rezerwacji biletów lotniczych największego polskiego przewoźnika lotniczego.

2
Nasza rola:

Zaprojektowaliśmy doświadczenie zakupowe w oparciu o iteracyjne badania z użytkownikami (testy UX z eyetrackingiem).

Usługi:
BenchmarkingAnaliza statystykBadanie UX stron konkurencji i starej wersji serwisuWarsztaty z interesariuszamiProjektowanie UX Badanie użyteczności makietBadanie użyteczności z eyetrackingiem po wdrożeniu
3
Efekt:

Znaczący wzrost satysfakcji użytkowników oraz wskaźnika udanych rezerwacji.

Interfejsy nowego procesu rezerwacji biletu LOT

„Zaprojektowany przez Symetrię proces rezerwacji biletów, już w pierwszym tygodniu po wdrożeniu, przyniósł nam wymierne korzyści.”

Karol Ciupik

Marketing Manager