Projekt i badanie nowego serwisu Netia.pl

1
Wyzwanie:

Uproszczenie prezentacji zróżnicowanej oferty usług, poprawienie ich dostępności i ułatwienie konfiguracji.

2
Nasza rola:

Zaprojektowaliśmy i przetestowaliśmy z użytkownikami interaktywny projekt nowego serwisu (>100 widoków). Przygotowaliśmy wytyczne architektury informacji i treści.

Usługi:
Szkolenie UX-PM Level 1Analiza Desk ResearchAnaliza HeurystycznaWywiady z interesariuszamiBadania ilościoweBadania użytecznościWarsztaty strategi UXArchitektura informacjiStrategia treściProjektowanie UXProjektowanie graficzneWsparcie wdrożeniowe
3
Efekt:

Całkowicie przebudowaliśmy serwis Netia.pl, dopasowowując usługi do preferencji i lokalizacji użytkownika

Przykładowe interfejsy Netii

„W zaproponowanych rozwiązaniach projektanci wykazali się kreatywnością i profesjonalizmem. W rezultacie otrzymaliśmy projekt, który spełnia zarówno potrzeby użytkowników, jak realizuje nasze cele biznesowe.”

Paweł Kamiński
Kierownik ds. Rozwoju E-commerce