BADAMY

Badania UX prowadzą do poznania potrzeb Twoich klientów, nawet tych nieuświadomionych.
mastercard_grafika 1

Mastercard

Beer Vending Machine

 

Zobacz
SafeKiddo_grafika

SafeKiddo

Badania i przeprojektowanie procesu rejestracji aplikacji „Chroń dzieci w sieci”

Zobacz
Deutsche Bank Logo

Deutsche Bank

System sprzedaży funduszy inwestycyjnych

Zobacz
Symboliczne zdjęcie samolotu

LOT

Ulepszenie doświadczenia zakupowego podróżnych

Zobacz
Zdjęcie lusterka samochodowego

PZU

Projekt serwisu sprzedaży polis ubezpieczeniowych

Zobacz
Przykładowe zdjęcie interfejsów ING

ING Bank

Cykliczne badania użyteczności

Zobacz
Zdjęcie z kreacji reklamowej Credit Agricole

Crédit Agricole

Nowy serwis banku

Zobacz
Przykładowe zdjęcie butelki wina

Lidl

Badania etnograficzne oraz testy użyteczności kiosków cyfrowych

Zobacz
Zdjęcie grupy współpracowników

Orange

Cykl sesji certyfikatu UX-PM

Zobacz

Boston Scientific

Badanie UX urządzenia medycznego LATITUDE Consult™

Zobacz
Poglądowe zdjęcie symbolizujące użytkownika korzystającego z tableta

Asseco

Mobilna rewolucja w podpisywaniu dokumentów

Zobacz
Zdjęcie ekranu z wyświeloną stronę e-Kruk

Kruk

Windykacja online przyjazna użytkownikowi

Zobacz
Zdjęcie pokazujące płatność telefonem

Mastercard

Największe w Europie badanie etnograficzne płatności mobilnych

Zobacz
Grafika maskotki Netii

Netia

Serwis, który rozumie preferencje użytkownika

Zobacz
Zdjęcie płatności mobilnej

BLIK

Polski system płatności mobilnych bardziej zrozumiały dla użytkowników

Zobacz
Logo santander

Santander Bank Polska

Badanie UX wideoweryfikacji procesu zakładania konta bankowego

Zobacz

Badania UX – dlaczego warto się do nich odwoływać?

Chcąc dowiedzieć się, czy interfejs danej strony internetowej bądź aplikacji na urządzenia mobilne jest dla ich użytkowników atrakcyjny pod względem wyglądu i funkcjonalności, coraz więcej osób decyduje się skorzystać z usług, które oferuje nasza firma – Symetria. Od lat na życzenie swoich klientów przeprowadzamy kompleksowe badania UX (ang. user experience), mające na celu zoptymalizowanie używanych do tej pory przez daną firmę produktów bądź usług, aby ich użytkownicy przejawiali chęć korzystania z nich, co przekłada się oczywiście także w większości przypadków na wyraźny wzrost generowanych zysków. Dlaczego jednak to właśnie w naszym wykonaniu badanie UX pozwala uzyskać oczekiwane rezultaty? W największym stopniu wpływa na to fakt, iż posiadamy wieloletnie doświadczenie w jego przeprowadzaniu oraz niezbędną ku temu wiedzę.

Audyt UX, który pozwala wyeliminować błędy podczas korzystania z wybranych produktów

Gromadząc wartościowe informacje na temat oczekiwań członków potencjalnej grupy docelowej osób z nami współpracujących, jesteśmy w stanie wyjść im naprzeciw, tworząc innowacyjne rozwiązania z zakresu m.in. projektowania stron internetowych oraz aplikacji. Badanie user experience pozwala nam zgromadzić wartościowe informacje nie tylko na temat wspomnianych wcześniej oczekiwań osób korzystających (lub mających czynić to w niedalekiej przyszłości) z poszczególnych produktów, ale też stworzonych dotychczas projektów, prototypów oraz powstałych wcześniej wersji użytkowych. Prezentując swoim klientom wyniki audytów UX w formie przejrzystych raportów zbiorczych, możemy szybko wskazać wcześniej popełniane przez nich błędy w dostosowywaniu stron internetowych oraz aplikacji na urządzenia mobilne, które wcześniej dla nich stworzono. Jednocześnie jesteśmy w stanie natychmiast podjąć odpowiednie kroki ku temu, by zostały one wyeliminowane.

Eyetracking, czyli na co zwracają uwagę użytkownicy poszczególnych stron i aplikacji?

Bardzo przydatne przed przystąpieniem do projektowania stron internetowych oraz aplikacji okazują się stosowane przez nas testy użyteczności, którym poddawane są wybrane osoby. Ich opinie na temat poszczególnych produktów stanowią bowiem najkrótszą drogę do tego, by uczynić je w jak największym stopniu zachęcającymi do korzystania z nich, co pozwala uzyskać bardzo wyraźną przewagę nad innymi firmami z określonej branży. Szczególnie istotne jest przy tym odpowiednie zaprojektowanie serwisu internetowego lub aplikacji pod względem graficznym. Uczynić to w odpowiedni sposób pozwala m.in. eyetracking – metoda nazywana po polsku okulografią. Mówiąc w wielkim skrócie, stosowana jest przez nas w celu śledzenia punktów skupienia wzroku osób testujących wybrany produkt, by rozpoznać w ten sposób miejsca, które w największym stopniu skupiają jej uwagę, a następnie we właściwy sposób je zagospodarować.

Jak zatem widać, usługi związane z pojęciem customer experience (ogólne doświadczenia i odczucia klienta związane z daną firmą bądź oferowanym przez nią produktem lub usługą), które świadczymy, okazują się w dzisiejszym – coraz bardziej zaawansowanym technologicznie świecie – przydatne w celu dostosowania się do zasad w nim panujących.