Najbliższa sesja 24-26 Sep 2025

  • Online
  • 3 dni sesji
  • 12
  • 12 godzin
  • polski

2999 zł net (3688.77 zł gross)

Szkolenie w pigułce

3- dniowa sesja

5 modułów tematycznych

Małe grupy
szkoleniowe

8-12 osób

Networking

Ze specjalistami
z wielu branż

Egzamin

Pisemny oraz ustny w ostatnim dniu szkolenia

Międzynarodowy certyfikat

Wydany przez UXalliance

3- dniowa sesja

5 modułów tematycznych

Małe grupy
szkoleniowe

8-12 osób

Networking

Ze specjalistami
z wielu branż

Egzamin

Pisemny oraz ustny w ostatnim dniu szkolenia

Międzynarodowy certyfikat

Wydany przez UXalliance

UX-PM Poziom 1 jest dla wszystkich, którzy chcą

  • Nauczyć się tworzyć serwisy i produkty cyfrowe dla rzeczywistych użytkowników
  • Przećwiczyć metody i narzędzia UX, które są światowym standardem
  • Usystematyzować swoją wiedzę, zdobyć międzynarodowy certyfikat z zakresu UX i odczuwalnie wzmocnić swoją rolę w firmie

Program szkolenia

DZIEŃ 1

9:00 – 13:30

9:00 – 10:45

Moduł 1

Pokazać wartość UX

Dowiedz się, jak wiodące firmy wykorzystują UX do uzyskiwania lepszych wyników.

  • Dlaczego doświadczenia klienta są ważne dla biznesu i jak to uzasadnić
  • Ekonomia doświadczeń
  • Jak rozumieć i tłumaczyć UX
  • Ile kosztuje słabe UX?
  • Jak rozpoznać kroki podróży klienta i znaleźć szanse ulepszeń
11:00 – 13:30

Moduł 2

Psychologia projektowania doświadczeń

Poznaj mechanizmy i ograniczenia ludzkiego postrzegania, przez które użytkownicy rozumieją i wykorzystują produkty i usługi.

  • Błędy poznawcze, które kształtują decyzje użytkowników
  • Ile jesteśmy w stanie spostrzec, zrozumieć, wykonać
  • Przydatne prawa ergonomii i kognitywistyki
  • Z czego składa się UX
  • Emotional Design

DZIEŃ 2

9:00 – 13:30

9:00 – 12:15

Moduł 3

Produkty zorientowane na człowieka

Zrozum jak poprawnie zastosować Human Centered Design w praktycznej pracy produktowej.

  • Jak zastosować w praktyce założenia User Centered Design
  • 6 wymagań normy ISO 9241-110
  • UX jako inwestycja, a nie koszt
  • Trzy głosy prowadzące przez proces
12:30 – 13:30

Moduł 4

UX w praktyce – wyzwaniaNarzędziownik

Zrozum narzędziownik UX i przećwicz w praktyce najważniejsze metody.

  • Proces projektowy UX-PM (Discovery, Define, Develop, Deliver)
  • Jak optymalnie przeprowadzić fazę Discovery
  • Praca z głosem biznesu, użytkowników, rynku
  • 10 zasad projektowania

DZIEŃ 3

9:00 – 13:30

9:00 – 11:45

Moduł 4 – cd.

UX w praktyce – wyzwaniaNarzędziownik

  • Ćwiczenie realizacji audytu UX
  • Ćwiczenie moderacji testu użyteczności
  • Ćwiczenie stosowania person i map podróży do budowy koncepcji
12:00 – 13:30

Moduł 5

Dojrzałość klientocentryczna + egzamin

Zrozum jak stopniowo ulepszać sposób działania zespołów.

  • UX a praca zwinna
  • Poziomy dojrzałości organizacji
  • Sposoby podnoszenia dojrzałości

 

Ewaluacja zdobytych kompetencji w formie testu pisemnego i rozmowy z prowadzącym.

 

Dodatkowy materiał po szkoleniu

Nagranie + możliwość konsutlacji z trenerem

1,5 h

Nowość: Moduł 6

Tworzenie produktów inteligentnych (AI)

Przygotuj się na nadchodzącą rewolucję w projektowaniu wartościowych rozwiązań opartych na AI.

  • Skok w podejściu do projektowania – koniec Figmy
  • Collaborative UX – projektowanie współpracy
  • 5 technik, które wyznaczą proces
  • Jak się rozwijać razem z AI – role i kompetencje przyszłości

Opinie o szkoleniu

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.

Paweł Kamiński

Senior Product Designer w Enginiety

Profesjonalnie przygotowane i poprowadzone warsztaty, dające możliwość uporządkowania i poszerzenia wiedzy oraz wyciągnięcia ciekawych wniosków i wskazówek do zastosowania we własnej pracy. Polecam!

Przemysław Łucyan

Project Manager w Clickad Interactive

Świetnie usystematyzowany materiał wprowadzający do aspektów UX. Prezentowane na szkoleniu metody i narzędzia znacznie wzbogacają warsztat pracy. Wysoki poziom merytoryczny prowadzących.

Tomasz Żurański

Product Owner w ING Bank Śląski

Czego się nauczysz

  • Kiedy i jakich narzędzi UXowych użyć i co na tym zyskasz
  • Jak badać i mierzyć efekty działań
  • Od czego zawsze najlepiej jest zacząć złożony projekt
  • Jak sprawić, by osoby z innych działów angażowały się w projekt
  • Jak wytłumaczyć programistom i UX-om, o co Ci chodzi
  • Jak argumentować innym swoje pomysły
  • Jak pomóc swojej firmie nie przegapić transformacji cyfrowej
  • Co powinniśmy zmienić w produktach, aby nasi klienci polecali je swoim znajomym
  • Co zrobić, aby Zarząd też w końcu myślał o Kliencie

Trenerzy szkolenia

Szeran Millo

Managing Director, Symetria

18 lat doświadczenia w branży UX.​ Współtwórca agencji Symetria.​
Zarządza pracą agencji Symetria i Symetria Academy oraz aktywnie współtworzy strategię marki i wspiera rozwój nowych obszarów działalności.
Pracował dla takich marek jak: Orange, T-Mobile, Mastercard, Link4, Santander Bank Polska.

Anna Schneider

Head of Discovery, Symetria

Anna na co dzień zarządza zespołem projektantów i badaczy. Projekty prowadzi w duchu metodyki User Centered Design. Zainteresowana szczególnie zagadnieniami związanymi z procesami poznawczymi, komunikacją człowiek-komputer oraz nowoczesnymi formami komunikacji i obsługi klientów.

Specjalizuje się w badaniach jakościowych m.in. testach użyteczności i indywidualnych wywiadach pogłębionych. Jest współautorką raportu Chatboty w Polsce 2020.

Jacek Samsel

Head of Design and Delivery, Symetria

17 lat doświadczenia w obszarze product design, strategii digital. Specjalizuje się w projektowaniu innowacyjnych produktów cyfrowych.

Najbliższe szkolenia

Myślisz o zamkniętej sesji szkoleniowej dla zespołu?

Poznaj nasze rozwiązania dla organizacji

Zuzanna Kaczmarek

Training Coordinator

academy@symetria.pl

Masz pytania?

Potrzebujesz więcej czasu na podjęcie decyzji? A może chcesz dowiedzieć się więcej o szkoleniu? Napisz nam wiadomość