Termin podamy wkrótce

Szkolenie w pigułce

1- dniowa sesja

Teoria i ćwiczenia
praktyczne

Małe grupy
szkoleniowe

8-12 osób

Networking

Ze specjalistami
z wielu branż

Sesja on-line

Czyli szkolenie
gdzie chcesz

Imienny certyfikat

Potwierdzający Twoje
kompetenecje

1- dniowa sesja

Teoria i ćwiczenia
praktyczne

Małe grupy
szkoleniowe

8-12 osób

Networking

Ze specjalistami
z wielu branż

Sesja on-line

Czyli szkolenie
gdzie chcesz

Imienny certyfikat

Potwierdzający Twoje
kompetenecje

Dla kogo jest to szkolenie

  • Product managerowie i managerki
  • Specjaliści i specjalistki Customer Experience
  • Product ownerzy i ownerki
  • Projektanci i projektantki UX

 

… i wszyscy, którzy chcą zacząć prowadzić badania UX.

Program szkolenia

1 DZIEŃ – 9:30 – 15:30

9:30-10:00

Czym są badania użyteczności i po co się je robi 

10:00-10:20

Krótki przegląd metod badań użyteczności

10:20-10:35

Przerwa

10:35-11:00

Wywiady pogłębione – ich zastosowania i miejsce w UX 

11:00-12:00

Planowanie badania – czyli co trzeba zrobić, zanim zaczniemy rozmawiać z ludźmi 

12:00–13:30

Prowadzenie badania – praktyczne wskazówki i porady, praca z wykorzystaniem AI 

 

13:30-14:15

Przerwa lunchowa

14:15-15:30

Raportowanie i angażowanie interesariuszy 

Opinie o naszych szkoleniach

Stwierdziłem, że zdalna wersja może być lekcją dla wszystkich. Wyzwanie dla organizatorów było ogromne, dla odbiorców też – miewamy dużo rozpraszaczy w domach… ale udało się! Łącznie z ćwiczeniami w grupach – wyszło świetnie.

Paweł Kamiński

Senior Product Designer w Enginiety

Profesjonalnie przygotowane i poprowadzone warsztaty, dające możliwość uporządkowania i poszerzenia wiedzy oraz wyciągnięcia ciekawych wniosków i wskazówek do zastosowania we własnej pracy. Polecam!

Przemysław Łucyan

Project Manager w Clickad Interactive

Świetnie usystematyzowany materiał wprowadzający do aspektów UX. Prezentowane na szkoleniu metody i narzędzia znacznie wzbogacają warsztat pracy. Wysoki poziom merytoryczny prowadzących.

Tomasz Żurański

Product Owner w ING Bank Śląski

Czego się nauczysz

  • Planowania trafnych i rzetelnych badań użyteczności, z uwzględnieniem różnych potrzeb projektowych i dostępności respondentów
  • Moderowania wywiadu z uczestnikiem badania, tak by pozyskać potrzebne informacje oraz zdobyć dodatkowe, również w nietypowych przypadkach
  • Tworzenia raportów, które przekażą interesariuszom wyniki badania w formie dla nich atrakcyjnej i zrozumiałej
  • Wykorzystania narzędzi AI w roli wsparcia w badaniach

Trenerzy szkolenia

Marcin Żywicki

Senior UX Researcher, Symetria UX

Marcin jest socjologiem i badaczem UX z wieloletnim doświadczeniem we wspieraniu firm w tworzeniu zrozumiałych, funkcjonalnych i przyjaznych użytkownikowi produktów. Specjalizuje się w metodach jakościowych i aktywnie wspiera rozwój produktów dostępnych dla wszystkich, ze szczególnym upodobaniem angażując się w projekty rozwiązań odpowiadających na problemy społecznie. Pasjonuje go socjologia miasta i sportu. Obecnie pracuje jako Senior UX Researcher w Symetrii. Wcześniej zdobywał doświadczenie w agencjach i firmach produktowych, gdzie pracował nad wieloma projektami z zakresu UX. Począwszy od fintechów, a kończąc na HoReCa badał produkty cyfrowe i fizyczne.

Myślisz o zamkniętej sesji szkoleniowej dla zespołu?

Poznaj nasze rozwiązania dla organizacji

Zuzanna Kaczmarek

Training Coordinator

academy@symetria.pl

Masz pytania?

Potrzebujesz więcej czasu na podjęcie decyzji? A może chcesz dowiedzieć się więcej o szkoleniu? Napisz nam wiadomość