Chatboty w Polsce
2020
RAPORT
Wyniki badania ilościowego oraz benchmark polskich chatbotów
w finansach, telekomunikacji i mediach, turystyce oraz retailu.
O raporcie
Ograniczenie kosztów, możliwość obsłużenia większej liczby użytkowników w tym samym czasie, personalizacja doświadczeń - to tylko niektóre korzyści, które odnotowują firmy korzystające z chatbotów.
Chcesz dowiedzieć się więcej o interfejsach konwersacyjnych z perspektywy użytkownika, klienta oraz biznesu?
Pobierz raport i poznaj wyniki badań ilościowych oraz benchmarking polskich chatbotów.
Ograniczenie kosztów, możliwość obsłużenia większej liczby użytkowników w tym samym czasie, personalizacja doświadczeń - to tylko niektóre korzyści, które odnotowują firmy korzystające z chatbotów.
Chcesz dowiedzieć się więcej
o interfejsach konwersacyjnych
z perspektywy użytkownika, klienta oraz biznesu?
Pobierz raport i poznaj wyniki badań ilościowych oraz benchmarking polskich chatbotów.
Dowiedz się w jakich sytuacjach najczęściej korzystamy
z chatbotów oraz jakie są ich wady i zalety. Sprawdź jakie oczekiwania wobec interfejsów mają użytkownicy.
Poznaj także najlepsze praktyki stosowane przez marki
z branży finansowej, telekomunikacyjnej, turystycznej oraz retail.
Zainspiruj się i ulepszaj interfejsy konwersacyjne w swojej organizacji.
Dowiedz się w jakich sytuacjach najczęściej korzystamy z chatbotów oraz jakie są ich wady i zalety. Sprawdź jakie oczekiwania wobec interfejsów mają użytkownicy.
Poznaj także najlepsze praktyki stosowane przez marki z branży finansowej, telekomunikacyjnej, turystycznej oraz retail.
Zainspiruj się i ulepszaj interfejsy konwersacyjne w swojej organizacji.
Pobierz raport