fbpx
Przewiń

Klient: Amica

Optymalizacja UX kart produktów

amica hero banner
Podsumowanie

W ramach projektu wykonaliśmy optymalizację kart produktów oraz zdiagnozowaliśmy i poprawiliśmy błędy w zakresie UX. W tym celu wykorzystaliśmy badania ilościowe, jakościowe oraz audyt użyteczności. Wskazaliśmy, co należy poprawić w kartach produktu oraz jaka powinna być droga usprawnień i rozwoju strony.

Sektor

RTV i AGD

Nasza rola w projekcie
  • Testy jakościowe
  • Testy ilościowe
  • Audyt użyteczności
  • Analiza heurystyczna

Wyzwanie

Jak zoptymalizować karty produktów pod względem użyteczności

Naszym głównym wyzwaniem była optymalizacja kart produktów pod względem UX oraz zdiagnozowanie i poprawa błędów w zakresie użyteczności.

Efekt

Wyznaczenie kierunku ulepszeń w kartach produktów i usprawnień rozwoju strony internetowej

W wyniku przeprowadzonych prac przedstawiliśmy konkretne wskazówki, co należy poprawić w kartach produktu. Wskazaliśmy także kierunek rekomendowanych usprawnień i rozwoju strony.

Może Ci się spodobać…

Symetria signet color