Klient: Vitalia
Stała współpraca na polu UX/UI
W ramach projektu przeprowadziliśmy kluczowe prace na podstronach i ekranach aplikacji marek Vitalia Holia i Fitatu. Przy stałej współpracy na różnych polach procesu projektowego, opracowaliśmy spójną strategię komunikacji. W rezultacie klient uzyskał mniej zapytań do obsługi klienta oraz lepszą komunikację z użytkownikiem.
Diety i zdrowy styl życia
- Wywiady z interesariuszami
- Desk research
- Testy jakościowe
- Testy ilościowe
- Architektura informacji
- Analiza heurystyczna
- Audyt użyteczności
- UI design
Wyzwanie
Chatbot Vitalia Holia – w celu poprawy komunikacji z klientem
Naszym głównym wyzwaniem było zaprojektowanie wielu kluczowych stron i ekranów aplikacji dla Vitalia Holia i Fitatu. Ponadto opracowaliśmy i wdrożyliśmy koncepcję z zakresu działania chatbota dla usługi Vitalia Holia. W ramach trwających prac przygotowaliśmy także analizy i benchmarki.
Efekt
Opracowanie strategii komunikacji oraz mniejsza liczba zapytań do obsługi klienta
Zaprojektowaliśmy wiele kluczowych dla marki Vitalia Holia i Fitatu podstron oraz ekranów aplikacji. Stworzyliśmy m.in. stronę główną, forum, artykuły, stronę z jadłospisem, ofertę, cennik i nowe funkcjonalności Vitalia Holia. W efekcie, dzięki opracowanej strategii komunikacyjnej, podstronom zawierającym kluczowe informacje dla użytkowników oraz chatbotowi, Klient uzyskał mniej zapytań do obsługi klienta.