fbpx
Przewiń

Klient: LOT

Przeprojektowanie procesu sprzedaży biletów lotniczych

LOT hero banner
Podsumowanie

Zaprojektowaliśmy przyjazny proces zakupu biletów lotniczych dla firmy LOT, który uwzględniał potrzeby użytkowników. Zwiększyliśmy skuteczność mechanizmu cross i upsellingu. Projekt UI uwzględniał również możliwość korzystania z zakupów online przez osoby niewidome i słabowidzące.

Sektor

Travelling

E-commerce

Nasza rola w projekcie
  • Wywiad z interesariuszami
  • Warsztaty z interesariuszami
  • Testy jakościowe
  • Product discovery
  • Prototypowanie produktu
  • Badania z użytkownikami

Wyzwanie

Jak zaprojektować przyjazny dla użytkownika proces zakupu biletów lotniczych?

Głównym wyzwaniem było zaprojektowanie intuicyjnego procesu zakupu biletów lotniczych z uwzględnieniem potrzeb użytkowników, w celu zwiększenia skuteczności mechanizmu cross i upsellingu.

Efekt

Jak połączyć intuicyjne zakupy z efektywnym crossem i upsellingiem?

Zaprojektowaliśmy intuicyjny proces zakupu biletów lotniczych, ze skutecznym i nienachalnym mechanizmem cross i upsellingu.
Główna koncepcja przebudowy procesu uwzględniała jak najlepsze poznanie potrzeb klientów i na tej podstawie podsuwanie im propozycji klasy podróży oraz zestawu usług dodatkowych. Klienci nie byli zmuszani do określania klasy podróży już w pierwszym kroku, a zamiast tego system w kilku prostych pytaniach sondował ich potrzeby względem oczekiwanego komfortu siedzenia, posiłków, rodzaju bagażu, z jakim podróżują, by w efekcie podpowiedzieć jedną z sześciu kategorii biletu, jaki będzie najlepiej dopasowany do ich potrzeb. Proces ten został przetestowany z grupą docelową i uzyskał bardzo dobre wyniki. Projekt UI został opracowany zgodnie z wytycznymi WCAG, tak by umożliwić korzystanie z zakupu online przez osoby niewidome i słabowidzące.

You may also like…

Symetria signet color