Przewiń
Klient: Amica
Optymalizacja UX kart produktów
Podsumowanie
W ramach projektu wykonaliśmy optymalizację kart produktów oraz zdiagnozowaliśmy i poprawiliśmy błędy w zakresie UX. W tym celu wykorzystaliśmy badania ilościowe, jakościowe oraz audyt użyteczności. Wskazaliśmy, co należy poprawić w kartach produktu oraz jaka powinna być droga usprawnień i rozwoju strony.
Sektor
RTV i AGD
Nasza rola w projekcie
- Testy jakościowe
- Testy ilościowe
- Audyt użyteczności
- Analiza heurystyczna
Wyzwanie
Jak zoptymalizować karty produktów pod względem użyteczności
Naszym głównym wyzwaniem była optymalizacja kart produktów pod względem UX oraz zdiagnozowanie i poprawa błędów w zakresie użyteczności.
Efekt
Wyznaczenie kierunku ulepszeń w kartach produktów i usprawnień rozwoju strony internetowej
W wyniku przeprowadzonych prac przedstawiliśmy konkretne wskazówki, co należy poprawić w kartach produktu. Wskazaliśmy także kierunek rekomendowanych usprawnień i rozwoju strony.