fbpx
Przewiń

Klient: Intermarché

Optymalizacja UX aplikacji mobilnej

Property 1=intermarche
Podsumowanie

Wykonaliśmy optymalizację UX aplikacji mobilnej inwestora. W tym celu gruntownie przeprojektowaliśmy mechanizmy kuponów lojalnościowych pod względem ich prezentacji i realizacji w sklepie.

Sektor

FMCG

Nasza rola w projekcie
  • Desk Research
  • Prototypowanie produktu
  • Badania z użytkownikami

Wyzwanie

Przeprojektowanie mechanizmów kuponów lojalnościowych

Naszym głównym wyzwaniem było przeprojektowanie mechanizmów kuponów lojalnościowych w aplikacji. Zmieniliśmy sposób prezentacji kuponów w aplikacji oraz tego, jak mogą być wykorzystane.

Efekt

Dobrze przyjęte ujednolicenie zasad i realizacja celów biznesowych klienta

Wprowadziliśmy spójne zasady w działaniu wielu typów kuponów lojalnościowych, co zostało dobrze odebrane przez konsumentów. Wdrożyliśmy mechanizmy, które jeszcze lepiej realizują cele biznesowe klienta.

 

Może Ci się spodobać…

Symetria signet color