Przewiń
Klient: Intermarché
Optymalizacja UX aplikacji mobilnej
Podsumowanie
Wykonaliśmy optymalizację UX aplikacji mobilnej inwestora. W tym celu gruntownie przeprojektowaliśmy mechanizmy kuponów lojalnościowych pod względem ich prezentacji i realizacji w sklepie.
Sektor
FMCG
Nasza rola w projekcie
- Desk Research
- Prototypowanie produktu
- Badania z użytkownikami
Wyzwanie
Przeprojektowanie mechanizmów kuponów lojalnościowych
Naszym głównym wyzwaniem było przeprojektowanie mechanizmów kuponów lojalnościowych w aplikacji. Zmieniliśmy sposób prezentacji kuponów w aplikacji oraz tego, jak mogą być wykorzystane.
Efekt
Dobrze przyjęte ujednolicenie zasad i realizacja celów biznesowych klienta
Wprowadziliśmy spójne zasady w działaniu wielu typów kuponów lojalnościowych, co zostało dobrze odebrane przez konsumentów. Wdrożyliśmy mechanizmy, które jeszcze lepiej realizują cele biznesowe klienta.