

Przeprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nową odsłonę kanału obsługi klienta. Przekazaliśmy know how w zakresie budowy i tworzenia użytecznych, merytorycznych treści. Stworzyliśmy czytelny serwis informacji zweryfikowany pod względem merytorycznym, dający odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania.
Telekomunikacja
Naszym głównym wyzwaniem było przeprojektowanie działu pomocy klienta. Nowy help desk miał: wspierać samodzielne wyszukiwanie odpowiedzi na często zadawane pytania klientów sieci, by zminimalizować liczbę połączeń z infolinią, a także zapewnić łatwe wyszukiwanie odpowiedzi na pytania użytkowników. Ponadto miał być usystematyzowany pod względem budowy i objętości artykułów publikowanych w serwisie.
Wdrożyliśmy nową odsłonę działu pomocy klienta. Zaproponowaliśmy nową formę prac nad treściami serwisu. W tym celu przeszkoliliśmy grupę projektową w zakresie poprawnego tworzenia, tj. budowania i formatowania artykułów pomocowych i wyznaczyliśmy osoby odpowiedzialne za pisanie oraz weryfikację merytoryczną treści. Zaprojektowaliśmy nową architekturę artykułów oraz kilkukrotnie zweryfikowaliśmy ją, by w efekcie uzyskać mniejszą liczbę połączeń użytkowników z infolinią inwestora.