

W ramach projektu stworzyliśmy użyteczny dla klienta serwis www. Przygotowaliśmy strategię UX oraz spójny wizerunek marki w sieci. Serwis zyskał łatwość wyszukiwania najlepszych produktów z koszyka VIG TFI/C-Quadrat. Przejrzysta i atrakcyjna forma komunikacji z użytkownikiem pozwoliła zdobyć kluczowe informacje na temat oferty przed zakupem.
Inwestycje
Naszym zadaniem było przygotowanie strategii UX, wizerunku w sieci oraz zaprojektowanie serwisu www dla powstającego towarzystwa funduszu inwestycyjnego. Projekt zrealizowaliśmy dla Vienna Insurance Group i austriackiej firmy C-Quadrat.
W ramach projektu przeprowadziliśmy kompleksowe prace, w wyniku których powstał użyteczny dla klientów serwis www. W ramach zrealizowanych prac wprowadziliśmy wiele wartości, które pozwoliły różnym grupom klientów znaleźć najlepszy produkt z oferty VIG/C-Quadrat TFI. Początkujący użytkownicy mogli skorzystać z kreatora wyboru, bardziej zaawansowani znaleźć szczegółowe informacje, a wszystkie grupy w przejrzysty i atrakcyjny sposób zapoznać się z ofertą oraz zdobyć kluczowe informacje przed zakupem.