

Podczas badań UX mierzyliśmy emocje użytkowników w trakcie interakcji z chatbotem naszego klienta. Badania UX chatbota z pomiarem emocji użytkowników dały wskazówki służące przeprojektowaniu treści generowanych przez chatbota. Klient uzyskał informację zwrotną, jaka część rozmowy wywołała największe emocje u użytkowników oraz który z awatarów był najlepszy i dlaczego.
Bankowość
Naszym głównym wyzwaniem było zbadanie postaw użytkowników wobec chatbota oraz emocji towarzyszących im podczas korzystania z jego funkcjonalności. Zdobyliśmy informacje zwrotne od użytkowników w zakresie: komunikatów, użyteczności interfejsu chatbota i odbioru awatarów chatbota.
Dostarczyliśmy szczegółowy raport ze wskazówkami dla klienta dotyczącymi przeprojektowania treści generowanych przez chatbota. Poddaliśmy weryfikacji użyteczność interfejsu oraz zbadaliśmy postawy użytkowników względem chatbota i sprawdziliśmy odbiór komunikatów. Zastosowaliśmy GSR, który pozwolił wyznaczyć moment rozmowy wzbudzający największe emocje użytkowników. Wskazaliśmy, który z awatarów jest najbardziej odpowiedni i dlaczego.