fbpx
Przewiń

Klient: Santander

Chatbot – interfejs przyjazny dla użytkownika

SANTANDER CHATBOT hero
Podsumowanie

Podczas badań UX mierzyliśmy emocje użytkowników w trakcie interakcji z chatbotem naszego klienta. Badania UX chatbota z pomiarem emocji użytkowników dały wskazówki służące przeprojektowaniu treści generowanych przez chatbota. Klient uzyskał informację zwrotną, jaka część rozmowy wywołała największe emocje u użytkowników oraz który z awatarów był najlepszy i dlaczego.

Sektor

Bankowość

Nasza rola w projekcie
  • Testy jakościowe
  • Badania z użytkownikami
  • Chatbot Design
  • Testy użyteczności
  • Testy GSR

Wyzwanie

Jak zaprogramować

chatbota przyjaznego

dla użytkowników?

Naszym głównym wyzwaniem było zbadanie postaw użytkowników wobec chatbota oraz emocji towarzyszących im podczas korzystania z jego funkcjonalności. Zdobyliśmy informacje zwrotne od użytkowników w zakresie: komunikatów, użyteczności interfejsu chatbota i odbioru awatarów chatbota.

Efekt

Zestaw wytycznych dotyczących przeprojektowania treści generowanych przez chatbota

Dostarczyliśmy szczegółowy raport ze wskazówkami dla klienta dotyczącymi przeprojektowania treści generowanych przez chatbota. Poddaliśmy weryfikacji użyteczność interfejsu oraz zbadaliśmy postawy użytkowników względem chatbota i sprawdziliśmy odbiór komunikatów. Zastosowaliśmy GSR, który pozwolił wyznaczyć moment rozmowy wzbudzający największe emocje użytkowników. Wskazaliśmy, który z awatarów jest najbardziej odpowiedni i dlaczego.

Może Ci się spodobać…

Symetria signet color