Klient: Google
Badania języka komunikacji
W ramach projektu przeprowadziliśmy kompleksowe badania języka komunikacji w produktach Google. Zweryfikowaliśmy wpływ języka na użyteczność Map Google i Setup Wizzard w Androidzie oraz sposób postrzegania marki. Określiliśmy także preferencje językowe użytkowników. W efekcie wygenerowaliśmy szczegółowy raport zawierający kompleksowe rekomendacje możliwe do zastosowania w innych produktach klienta.
Aplikacje mobilne
- Testy użyteczności
- Testy jakościowe
- UX writing
- Projektowanie komunikacji
Wyzwanie
Jak sprawdzić użyteczność języka wykorzystywanego w produktach Google?
Naszym głównym zadaniem była kontrola jakości języka w produktach Google oraz zbadanie preferencji językowych użytkowników. W ramach projektu położyliśmy nacisk na wpływ języka na użyteczność Map Google i Setup Wizzard w Androidzie.
Efekty
Jak użytkownicy postrzegają markę i jakie są ich preferencje językowe?
W wyniku przeprowadzonych prac przygotowaliśmy raport zawierający szczegółowe rekomendacje zmian językowych w polskiej wersji produktów Google. Zweryfikowaliśmy postrzeganie marki oraz zgłębiliśmy preferencje językowe użytkowników. Na tej podstawie stworzyliśmy kompleksowy zestaw rekomendacji, który może być zastosowany w różnorodnych kontekstach i wdrożony w innych produktach klienta.