Symetria z finezją: Nowa odsłona sklepu Filiżanka.pl

Jesienią 2007 r. Symetria przeprowadziła analizę heurystyczną serwisu lidera internetowej sprzedaży porcelany oraz analizę dobrych praktyk w branżowych serwisach polskich i zagranicznych. Na tej podstawie zbudowano projekt funkcjonalny zmodernizowanego sklepu.



Całość prac poprzedziła analiza potrzeb klienta, jego celów biznesowych i długofalowej strategii firmy. Dzięki temu przygotowany projekt sklepu odpowiada planom właścicieli, związanym z rozwojem firmy i rozbudową palety ofertowej.
Analiza heurystyczna pozwoliła na wykrycie błędów i obszarów problematycznych zarówno w warstwie użyteczności jak i komunikacji marketingowej. Analiza dobrych praktyk pozwoliła zaś na wskazanie skutecznych i najbardziej inspirujących rozwiązań w światowych sklepach z porcelaną i artykułami AGD.
Dzięki pogłębieniu prac badawczych samo projektowanie serwisu zostało oparte na sprawdzonych rozwiązaniach oraz potrzebach klienta, a także pozwoliło wyeliminować błędy obecne w starszej wersji serwisu. Zaletami sklepu w nowej wersji będą jego przejrzystość, czytelność i lekkość, atrakcyjna szata graficzna, a co najważniejsze – przyjazność obsługi i łatwość dokonywania zakupu.

Damy Ci znać o nowych wpisach

(publikujemy ok. 2 artykuły miesięcznie).

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *