Seromaniacy okiem Symetrii, czyli audyt działań promocyjnych dla Hochland

W ponadmiesięczne prace nad projektem dla Hochland zaangażowani byli eksperci z różnych działów agencji. Pozwoliło to uzyskać kompleksowy obraz zarówno aspektów związanych z funkcjonalnościami samej strony, jak też przyjętej strategii marketingowej.

W efekcie badania podzielono na dwa etapy:

  1. Audyt serwisu www.seromaniacy.pl – analiza heurystyczna, badania klasyczne z udziałem użytkowników, badania eye tracking, benchmarking.
  2. Ocena działań promocyjnych – efektywność kosztowa, analiza działań SEM, analiza atrakcyjności kreacji reklamowych (w tym ocena ekspercka, badanie opinii potencjalnych odbiorców i eye tracking.

Główne rekomendacje i najważniejsze wnioski płynące z audytu znalazły się w raporcie podsumowującym. Z pewnością będzie on dla Hochland drogowskazem w optymalizowaniu zadowolenia użytkowników serwisu i pomoże zgromadzić jak najwięcej miłośników sera.

Damy Ci znać o nowych wpisach

(publikujemy ok. 2 artykuły miesięcznie).

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *