Nowa odsłona systemu płatności mobilnych BLIK

1
Wyzwanie:

Identyfikacja i eliminacja problemów UX występujących podczas codziennego korzystania z usługi.

2
Nasza rola:

Obserwowaliśmy użytkowników w ich domach, podczas płatności w sklepach oraz przeprowadziliśmy iteracyjne testy użyteczności w laboratorium Symetrii.

Wspólnie z przedstawicielami BLIK wypracowaliśmy koncepcje zmian w usłudze, a także zaprojektowaliśmy UX i grafiki systemu.

Usługi:
Badania etnograficzneBadania użytecznościBadania ilościoweWarsztaty koncepcyjneProjektowanie UXProjektowanie graficzne
3
Efekt:

Projekt nowego procesu płatności BLIK (zweryfikowany iteracją testów z użytkownikami).

„Dzięki szczerej, otwartej komunikacji staliśmy się równorzędnymi partnerami w projekcie, którego pozytywne implikacje są zauważalne już kilka miesięcy po jego zakończeniu.”

Dariusz Mazurkiewicz
CEO