Zaprojektowanie usługi e-Kruk

1
Wyzwanie:

Jak stworzyć cyfrowy kanał kontaktu, z którego osoby zadłużone rzeczywiście skorzystają?

2
Nasza rola:

Zaprojektowaliśmy usługę online, która wspiera zadłużonych w planowaniu i dotrzymywaniu spłat zobowiązań.

Iteracyjny proces projektowy został wzmocniony badaniami z udziałem użytkowników w 2 krajach.

Usługi:
Szkolenie UX-PM Level 1BenchmarkingModelowanie procesów biznesowychBadania UXProjektowanie UXProjektowanie graficzneWsparcie wdrożeniowe
Efekt:

Aż 4,2 mln zł dokonanych wpłat w ciągu pierwszych 14 miesięcy działania.

Do e-Kruk przekonały się osoby, które do tej pory unikały kontaktu innymi kanałami.

„Jakość wypracowanego rozwiązania przełożyła się na realizację celów biznesowych w zakresie większym niż początkowo zakładano.”

Marta Adamczak
Kierownik Działu Rozwoju eCommerce