Nowy serwis Crédit Agricole

1
Wyzwanie:

Uproszczenie komunikacji i zbudowanie dla klientów dobrego doświadczenia online.

2
Nasza rola:

Zaprojektowaliśmy pierwszy w Polsce, w pełni responsywny serwis internetowy banku. Opracowaliśmy strategię treści i całą zawartość serwisu. Obecnie kończymy prace nad nową wersją serwisu.

Usługi:
Badania ilościoweStrategia treściBadania użytecznościProjektowanie UXProjektowanie graficzne
3
Efekt:

Wzrost konwersji mobile/desktop o 95% (przekroczenie oczekiwań Crédit Agricole). Znaczny wzrost satysfakcji użytkowników. Nominacja do Mobile Trends Awards.

„Dzięki przeprowadzonym w laboratorium testom użyteczności oraz stworzonych przez projektantów prototypach, udało nam się odpowiednio przystosować zagraniczny produkt do polskiego użytkownika. Informacje dotyczące konkretnych produktów Crédit Agricole stały się jeszcze bardziej zrozumiałe dla naszych klientów.”

Michał Byrczek

Digital Manager