Cykliczne badania użyteczności dla ING

1
Wyzwanie:

Weryfikacja, jakie odczucia wywołują zmiany w interfejsie systemu transakcyjnego i aplikacji mobilnej.

2
Nasza rola:

Przeprowadziliśmy kilkaset sesji testów użyteczności w procesie rozwoju panelu bankowości internetowej „Moje ING”.

Usługi:
Badania użyteczności z eyetrackingiem
3
Efekt:

Nagrania wideo/eyetracking oraz raporty z hierarchią błędów i rekomendacjami usprawnień, które przyczyniły się do zapewnienia światowego poziomu UX oferowanego klientom banku.

„Pracownicy Symetrii wykazują się dużą kreatywnością i niestandardowym podejściem do prowadzonych projektów, jednocześnie zachowując pełen profesjonalizm, co pozwala zarekomendować Symetrię, jako solidnego partnera biznesowego i dostawcę profesjonalnych usług.”

Wojciech Marchwicki

Dyrektor Departamentu Zakupów