Wirtualne centrum Fitness w Vitalia.pl

Serwis Fitness stanowi uzupełnienie portalu dietetycznego Vitalia, dzięki czemu dostępne jest połączenie diety i ćwiczeń w celu zwiększenia efektywności odchudzania.

Zarejestrowany w Fitness.Vitalia.pl (centrum fitness) użytkownik zyskuje możliwość efektywnej, a co najważniejsze – zbilansowanej pracy nad swoją sylwetką i kondycją. Po określeniu przez internautę celów ćwiczeń specjalista ds. fitness przy wykorzystaniu systemu eksperckiego przygotowuje indywidualny plan treningowy. Co ważne – jest on dopasowany do stopnia zaawansowania użytkownika, historii jego aktywności fizycznej czy ewentualnych urazów.
Serwis spełnia potrzeby zarówno osób ćwiczących w domu i nie posiadających specjalistycznego sprzętu, jak i ćwiczących w klubach i potrzebujących inspiracji do optymalnego wykorzystania dostępnych urządzeń. Każde z ćwiczeń uzupełnione jest o szczegółowy opis i animacje. Nad postępami użytkownika stale czuwa indywidualny doradca. Istotną rolę odgrywa ekspercka analiza efektów i oparte o nie planowanie ćwiczeń. Motywacją dla internauty stają się nie tylko bieżące konsultacje z trenerem, ale także opcje śledzenia postępów i ich wizualizacje.
Dział Fitness to gigantyczne przedsięwzięcie organizacyjno-techniczne, umożliwiające pełną personalizację usługi i wsparcie eksperckie przy zachowaniu niskich kosztów usługi. Cena miesięcznego planu treningowego to 39 zł. Dla porównania – godzina ćwiczeń pod opieką trenera w klubie Fitness waha się w przedziale od 60 do 100 zł.
Więcej w serwisie Vitalia Fitness.
Więcej o skutecznym odchudzaniu w serwisie Vitalia.
Grupa Symetria od 1998 roku wspiera największe polskie i międzynarodowe firmy w realizacji  ich celów biznesowych w Internecie świadcząc usługi z obszaru biznesu elektronicznego. Doświadczenie Symetrii budują także własne projekty internetowe (Sympatia.pl, Vitalia.pl i Trener.pl). Symetria jest jedynym polskim parterem UX Alliance (www.uxalliance.com) – międzynarodowego zrzeszenia firm spełniających najwyższe standardy w zakresie przeprowadzania badań usability oraz projektowania zorientowanego na użytkownika. Z usług agencji korzystają największe marki – m.in. Hochland, BZ WBK, Orange, Eurobank czy Ceneo.

Damy Ci znać o nowych wpisach

(publikujemy ok. 2 artykuły miesięcznie).

Powiadomimy Cię o nowych wpisach

Twój email:
Gratulujemy! Już niedługo otrzymasz pierwszą porcję wiadomości ze świata UX.

Podobne artykuły

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *