We make users buy

Proud member of UX Alliance

Symetria wygrywa przetarg dla PGNiG

Newsy

19.12.2007

0 komentarzy

Symetria wygrywa przetarg dla PGNiG

Symetria wygrała przetarg na audyt funkcjonalności serwisów grupy PGNiG.

W centrum zainteresowania ekspertów znajduje się dwanaście witryn organizacji należących do grupy. Zastosowanie złożonych metod jakościowych i ilościowych umożliwi kompleksową analizę porównawczą regionalnych witryn grupy PGNiG, cechujących się zróżnicowaniem treści i zaawansowania technologicznego. Dzięki wielostopniowemu charakterowi audyt wyłoni w sposób obiektywny najistotniejsze cechy witryn w oparciu o kluczowe kryteria funkcjonalności. Badania zaplanowano na listopad i grudzień 2006 roku.

Istotny aspekt badań stanowią testy klasyczne z udziałem użytkowników należących do grup docelowych PGNiG. Na podstawie analizy scenariuszy ich zachowań i spojrzeń zostaną wyłonione kluczowe obszary problematyczne, oraz ich subiektywna ocena w postaci komentarzy badanych. Analiza własna z benchmarkingiem serwisów konkurencyjnych oraz obserwacja użytkowników umożliwi także wyodrębnienie rozwiązań prawidłowo spełniających swoje zadania, a także wdrożeń zalecanych z uwagi na cele serwisu i potrzeby grup docelowych.

Raporty cząstkowe obejmą wyniki analizy treści, analizy eksperckiej oraz testów z udziałem użytkowników. W podsumowującym audyt raporcie końcowym wytyczone zostaną kierunki dla utworzenia nowego, spójnego i komplementarnego serwisu całej grupy.

Grupa Symetria od 1998 roku wspiera największe polskie i międzynarodowe firmy w realizacji  ich celów biznesowych w Internecie świadcząc usługi z obszaru biznesu elektronicznego. Doświadczenie Symetrii budują także własne projekty internetowe (Sympatia.pl, Vitalia.pl i Trener.pl). Symetria jest jedynym polskim parterem UX Alliance (www.uxalliance.com) – międzynarodowego zrzeszenia firm spełniających najwyższe standardy w zakresie przeprowadzania badań usability oraz projektowania zorientowanego na użytkownika. Z usług agencji korzystają największe marki – m.in. Hochland, BZ WBK, Orange, Eurobank czy Ceneo.

Przeczytaj też:

Skomentuj



Autorzy

Autorem bloga jest agencja e-biznes Symetria.

Od 1998 roku doradzamy i wykonujemy wdrożenia dla największych polskich firm.

Specjalizujemy się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w sieci.

Doświadczenie Symetrii budują także, odnoszące sukces, własne projekty: Sympatia.pl, Vitalia.pl oraz Trener.pl.

Dowiedz się więcej o autorach bloga

Newsletter

Zapis na newsletter oznacza akceptację regulaminu.

Ostatnie komentarze

Afterweb

Ciekawe, ciekawe ! :)

Aneta

Hej, a mi się "bardzo średnio" strona księgarni PWN podoba. Już na samo zerknięcie widzę błę...

Kasia

Kazdy grzejnik posiada tryb. Jak sie okreci termostat to tam na śrubce są cyferki. O- wyłączony ...

mateusz hauer

pytanie - na ile takie badania są miarodajne ? rozumiem że wykonane jako jedynie nie są dobrą po...

Tel.: 61 864 36 55 E-mail: biuro@symetria.pl
Agencja Interaktywna Symetria jest częścią Grupy Symetria