Symetria wygrywa przetarg dla PGNiG

Symetria wygrała przetarg na audyt funkcjonalności serwisów grupy PGNiG.

W centrum zainteresowania ekspertów znajduje się dwanaście witryn organizacji należących do grupy. Zastosowanie złożonych metod jakościowych i ilościowych umożliwi kompleksową analizę porównawczą regionalnych witryn grupy PGNiG, cechujących się zróżnicowaniem treści i zaawansowania technologicznego. Dzięki wielostopniowemu charakterowi audyt wyłoni w sposób obiektywny najistotniejsze cechy witryn w oparciu o kluczowe kryteria funkcjonalności. Badania zaplanowano na listopad i grudzień 2006 roku.
Istotny aspekt badań stanowią testy klasyczne z udziałem użytkowników należących do grup docelowych PGNiG. Na podstawie analizy scenariuszy ich zachowań i spojrzeń zostaną wyłonione kluczowe obszary problematyczne, oraz ich subiektywna ocena w postaci komentarzy badanych. Analiza własna z benchmarkingiem serwisów konkurencyjnych oraz obserwacja użytkowników umożliwi także wyodrębnienie rozwiązań prawidłowo spełniających swoje zadania, a także wdrożeń zalecanych z uwagi na cele serwisu i potrzeby grup docelowych.
Raporty cząstkowe obejmą wyniki analizy treści, analizy eksperckiej oraz testów z udziałem użytkowników. W podsumowującym audyt raporcie końcowym wytyczone zostaną kierunki dla utworzenia nowego, spójnego i komplementarnego serwisu całej grupy.
Grupa Symetria od 1998 roku wspiera największe polskie i międzynarodowe firmy w realizacji  ich celów biznesowych w Internecie świadcząc usługi z obszaru biznesu elektronicznego. Doświadczenie Symetrii budują także własne projekty internetowe (Sympatia.pl, Vitalia.pl i Trener.pl). Symetria jest jedynym polskim parterem UX Alliance (www.uxalliance.com) – międzynarodowego zrzeszenia firm spełniających najwyższe standardy w zakresie przeprowadzania badań usability oraz projektowania zorientowanego na użytkownika. Z usług agencji korzystają największe marki – m.in. Hochland, BZ WBK, Orange, Eurobank czy Ceneo.

Damy Ci znać o nowych wpisach

(publikujemy ok. 2 artykuły miesięcznie).

Powiadomimy Cię o nowych wpisach

Twój email:
Gratulujemy! Już niedługo otrzymasz pierwszą porcję wiadomości ze świata UX.

Podobne artykuły

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *