Symetria wprowadziła UserZoom – platformę do badań użyteczności online

Badania użyteczności online są powszechnie stosowaną techniką na świecie. Umożliwiają zbadanie bardzo dużej ilości osób, w krótkim czasie, co znacznie zaoszczędza środki finansowe klienta. Użytkownicy są zapraszani do wzięcia udziału w badaniu poprzez odwiedzenie serwisu, co pozwala na badanie nawet kilkuset osób jednocześnie.

„Zalety platformy sprawiły, że zdecydowaliśmy się ją wprowadzić do Polski. Coraz większa popularność narzędzia za granicą pozwoliła nam zdobyć pewność, że zainteresowanie nim będzie wzrastać, także w naszym kraju. Platforma pozwala na realizowanie badań na dużych próbach badawczych, które są silnym czynnikiem w procesach decyzyjnych.” – komentuje Piotr Jardanowski – szef działu badawczego Symetrii.
UserZoom umożliwia badanie serwisu na wiele sposobów. Pozwala na obserwację ścieżki przemieszczania się użytkowników, generowanie map cieplnych kliknięć czy wykresów z podsumowaniem wyników. Procedura obejmuje zazwyczaj odpowiedzi na pytania kwestionariuszowe i wykonanie kilku krótkich zadań w obrębie serwisu.
Klient musi określić tylko, jakie części serwisu chce poddać analizie. Specjalnie przygotowane badanie zostaje uruchomione na stronie internetowej i trwa samoczynne zbieranie wyników. Reszta obejmuje analizę zebranych danych oraz przygotowanie eksperckiego raportu, który podsumowuje wyniki.
UserZoom jest jedną z największych innowacji w świecie zdalnych badań użyteczności. Istnieje od 8 lat i jest liderem w branży. Dzisiejszy rynek online jest wysoce konkurencyjny, dlatego korzystanie z tradycyjnych metod badawczych często nie wystarcza. Przeprowadzanie badań za pomocą Internetu pozwala na zrobienie kroku dalej, poznanie opinii szerszej i rozproszonej geograficznie grupy badawczej.

Damy Ci znać o nowych wpisach

(publikujemy ok. 2 artykuły miesięcznie).

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *