We make users buy

Proud member of UX Alliance

Symetria w awangardzie rewolucji

Newsy

15.04.2009

0 komentarzy

Symetria w awangardzie rewolucji

Myślą przewodnią projektu jest skuteczność poprzez użyteczność, a celem pokazanie najbardziej skutecznych metod zwiększania konwersji sprzedaży on-line.

Na konferencji Symetrię reprezentować będzie Szeran Millo, piastujący funkcję dyrektora ds. e-marketingu. Razem z nim wystąpi pełnomocnik zarządu WN PWN ds. e-commerce – Piotr Mazurkiewicz. Tematem wystąpienia będzie analiza kreacji reklamowych oraz serwisów internetowych pod kątem ich skuteczności. Uczestnicy spotkania poznają odpowiedzi na pytania:

  • Jak użytkownicy zapoznają się z kreacją reklamową zamieszczoną w e-mailach?
  • Jakie miejsca i elementy kreacji reklamowej najbardziej przykuwają wzrok użytkowników?
  • Jak zaprojektować czytelny i skuteczny e-mail reklamowy? Jak zaprojektować skuteczny serwis internetowy?

W drugiej części prezentacji omówione zostaną skutki przeprojektowania księgarni internetowej Wydawnictwa Naukowego PWN, które to działania doprowadziły m.in. do:

  • 50% wzrostu średniego czasu spędzanego na stronie,
  • 30% spadku wskaźnika odrzuceń (bounce rate).

Więcej dowiesz się na: Nowa odsłona księgarni internetowej WN PWN

Przeczytaj też:

Skomentuj



Autorzy

Autorem bloga jest agencja e-biznes Symetria.

Od 1998 roku doradzamy i wykonujemy wdrożenia dla największych polskich firm.

Specjalizujemy się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w sieci.

Doświadczenie Symetrii budują także, odnoszące sukces, własne projekty: Sympatia.pl, Vitalia.pl oraz Trener.pl.

Dowiedz się więcej o autorach bloga

Newsletter

Zapis na newsletter oznacza akceptację regulaminu.

Ostatnie komentarze

Bartek

Zwrócenie uwagi na swoją aplikacje jest bardzo ważne, ale to nadal tylko początek :) Fajnie opis...

Konto bankowe przez internet

Przez internet idzie aktualnie załatwić praktycznie wszystko. Należy jednak dbać o swoją prywat...

SEMPIRE Pozycjonowanie stron

Świetnie byłoby mieć wszystkie te przydatne informacje w jednej aplikacji.

Łukasz

Chwilami korzystanie z narzędzi może przypominać walkę nie o klienta, ale z klientem tworząc na...

Paweł Mansfeld

Odpowiedź na to pytanie jest w wadach zaletach - coś za coś. Nawet niewielkie poprawy w obszarze...

Tel.: 61 864 36 55 E-mail: biuro@symetria.pl
Agencja Interaktywna Symetria jest częścią Grupy Symetria