Symetria w awangardzie rewolucji

Myślą przewodnią projektu jest skuteczność poprzez użyteczność, a celem pokazanie najbardziej skutecznych metod zwiększania konwersji sprzedaży on-line.


Na konferencji Symetrię reprezentować będzie Szeran Millo, piastujący funkcję dyrektora ds. e-marketingu. Razem z nim wystąpi pełnomocnik zarządu WN PWN ds. e-commerce – Piotr Mazurkiewicz. Tematem wystąpienia będzie analiza kreacji reklamowych oraz serwisów internetowych pod kątem ich skuteczności. Uczestnicy spotkania poznają odpowiedzi na pytania:

  • Jak użytkownicy zapoznają się z kreacją reklamową zamieszczoną w e-mailach?
  • Jakie miejsca i elementy kreacji reklamowej najbardziej przykuwają wzrok użytkowników?
  • Jak zaprojektować czytelny i skuteczny e-mail reklamowy? Jak zaprojektować skuteczny serwis internetowy?

W drugiej części prezentacji omówione zostaną skutki przeprojektowania księgarni internetowej Wydawnictwa Naukowego PWN, które to działania doprowadziły m.in. do:

  • 50% wzrostu średniego czasu spędzanego na stronie,
  • 30% spadku wskaźnika odrzuceń (bounce rate).

Więcej dowiesz się na: Nowa odsłona księgarni internetowej WN PWN

Damy Ci znać o nowych wpisach

(publikujemy ok. 2 artykuły miesięcznie).

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *