We make users buy

Proud member of UX Alliance

Symetria ustaliła co przyciąga uwagę Klientów banku BZ WBK

Newsy

26.03.2009

0 komentarzy

Symetria ustaliła co przyciąga uwagę Klientów banku BZ WBK

Badanie Symetrii skupiło się na analizie zauważalności oraz sposobie postrzegania wybranych elementów reklam, a także ich zapamiętywalności.Analiza porównawcza reklam pozwoliła na wyłonienie najlepszego, przyciągającego największą uwagę i najczęściej zapamiętywanego plakatu.

Dzięki wynikom udało się uzyskać odpowiedź m. in. na pytanie o rozmieszczenia adresu internetowego banku oraz numeru infolinii, tak aby były one najlepiej zauważane.

Agencja Symetria współpracuje z jednym z największych banków w Polsce, już od ponad roku m.in. w zakresie badań eye tracking internetowego serwisu transakcyjnego, badań FGI oraz projektowania rozwiązań internetowych.

Przeczytaj też:

Skomentuj



Autorzy

Autorem bloga jest agencja e-biznes Symetria.

Od 1998 roku doradzamy i wykonujemy wdrożenia dla największych polskich firm.

Specjalizujemy się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w sieci.

Doświadczenie Symetrii budują także, odnoszące sukces, własne projekty: Sympatia.pl, Vitalia.pl oraz Trener.pl.

Dowiedz się więcej o autorach bloga

Newsletter

Zapis na newsletter oznacza akceptację regulaminu.

Ostatnie komentarze

Widoczni

Z jednej strony oczywiście trzeba się wyróżnić (zresztą nie tylko w kontekście aplikacji mobi...

Gustavo Woltmann

Świetny artykuł, bardzo informatywny. Zarówno twórcy stron WWW, jak i projektanci wszelkich urz...

Admin

Justyna, Rzeczywiście! Polską wers...

Kamila

Ja po przeprowadzce do nowego mieszkania dostałam od spółdzielni termostaty w pudełkach, żeby s...

Justyna

Nie działa polska wersja do do pobrania :)

Tel.: 61 864 36 55 E-mail: biuro@symetria.pl
Agencja Interaktywna Symetria jest częścią Grupy Symetria