Symetria ustaliła co przyciąga uwagę Klientów banku BZ WBK

Badanie Symetrii skupiło się na analizie zauważalności oraz sposobie postrzegania wybranych elementów reklam, a także ich zapamiętywalności.Analiza porównawcza reklam pozwoliła na wyłonienie najlepszego, przyciągającego największą uwagę i najczęściej zapamiętywanego plakatu.


Dzięki wynikom udało się uzyskać odpowiedź m. in. na pytanie o rozmieszczenia adresu internetowego banku oraz numeru infolinii, tak aby były one najlepiej zauważane.
Agencja Symetria współpracuje z jednym z największych banków w Polsce, już od ponad roku m.in. w zakresie badań eye tracking internetowego serwisu transakcyjnego, badań FGI oraz projektowania rozwiązań internetowych.

Damy Ci znać o nowych wpisach

(publikujemy ok. 2 artykuły miesięcznie).

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *