We make users buy

Proud member of UX Alliance

Symetria przeprowadziła badania dla domu mediowego MediaCom Warszawa

Newsy

09.06.2009

0 komentarzy

Symetria przeprowadziła badania dla domu mediowego MediaCom Warszawa

Symetria badała stopień zapmiętywalności i dostrzegania przekazów reklamowych. Celem działań była optymalizacja i zwiększenie efektywności dotychczas stosowanych przez Mediacom rozwiązań.

Analizie poddane zostały same kreacje reklamowe oraz kontekst ich występowania. Badania Symetrii mają się przyczynić do powstania rozwiązań na dłużej przyciągających uwagę konsumentów i skutkujących wykonaniem przez nich odpowiednich działań.

Symetria odpowiadała za opracowanie metodologii badań, rekrutacje uczestników testów oraz pełną realizację badań we własnym laboratorium. Badania prowadzone były przez zespół kierowany przez Piotra Jardanowskiego – specjalistę ds. badań w Symetrii.

O agencji Symetria

 

Agencja e-biznes Symetria <http://www.symetria.pl> specjalizuje się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w Internecie. Od 1998 roku eksperci agencji doradzają i wykonują wdrożenia dla największych polskich firm. Klientami firmy są m.in. Volkswagen, BZ WBK, Link4, WN PWN, PGNiG, Wirtualna Polska, Triada, TVP, Agora, Nestle, Home.pl.

Doświadczenie Symetrii budują także własne projekty internetowe. Symetria jest twórcą największego polskiego serwisu randkowego Sympatia.pl, jak również tematycznych serwisów społecznościowych Trener.pl i Vitalia.pl (800 tys. UU).

O koncernie MediaCom

 

MediaCom jest jedną z największych światowych firm planowania strategicznego i planowania mediów należącą do największego holdingu komunikacyjnego WPP.

MediaCom jest obecny w Polsce od 1992. Początkowo funkcjonował jako dział mediów agencji Gray, a od 1996 roku jest niezależnie działającym domem mediowym. Wraz z dynamicznym wzrostem liczby klientów MediaCom szybko rozbudował zakres oferowanych usług w zakresie planowania i wdrażania strategii komunikacji. Od 2000 roku MediaCom Warszawa oferuje klientom możliwość Planowania Zintegrowanej Komunikacji- ICP. Proces ten wykracza poza standardowe formy komunikacji w tradycyjnych mediach uwzględniając skuteczność innych kanałów i form komunikacji z konsumentemtakich jak BTL, PR, sponsoring i nowe media.

MediaCom Warszawa posiada w swoich strukturach jednostki specjalne odpowiedzialne za poszczególne obszary działań marketingowych. Do najważniejszych należą: Beyond Interaction odpowiedzialny za planowanie komunikacji w internecie, MediaCom Business Science realizujący projekty badawcze oraz Magic Moments, który odpowiada za szeroko rozumiane działania niestandardowej komunikacji marketingowej.

Najwięksi klienci MediaCom Warszawa to Procter & Gamble, Danone, Mars, Kamis, Shell, Skoda, Bayer i Pekao SA.

Przeczytaj też:

Skomentuj



Autorzy

Autorem bloga jest agencja e-biznes Symetria.

Od 1998 roku doradzamy i wykonujemy wdrożenia dla największych polskich firm.

Specjalizujemy się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w sieci.

Doświadczenie Symetrii budują także, odnoszące sukces, własne projekty: Sympatia.pl, Vitalia.pl oraz Trener.pl.

Dowiedz się więcej o autorach bloga

Newsletter

Zapis na newsletter oznacza akceptację regulaminu.

Ostatnie komentarze

Afterweb

Ciekawe, ciekawe ! :)

Aneta

Hej, a mi się "bardzo średnio" strona księgarni PWN podoba. Już na samo zerknięcie widzę błę...

Kasia

Kazdy grzejnik posiada tryb. Jak sie okreci termostat to tam na śrubce są cyferki. O- wyłączony ...

mateusz hauer

pytanie - na ile takie badania są miarodajne ? rozumiem że wykonane jako jedynie nie są dobrą po...

Tel.: 61 864 36 55 E-mail: biuro@symetria.pl
Agencja Interaktywna Symetria jest częścią Grupy Symetria