Symetria partnerem merytorycznym Akademii Questusa

Agencja Symetria podpisała umowę o współpracy z Akademią Questusa w zakresie partnerstwa merytorycznego. Treści przygotowywane przez ekspertów agencji wykorzystywane będą w celach szkoleniowych przez skupionych w Akademii menadżerów wysokiego szczebla. Mecenasem projektu jest mBank, a Symetria odpowiada za warstwę merytoryczną projektu obok firm takich jak m.in. Deloitte, Stroer czy magazynów branżowych Manager Magazin i Brief.


Akademia Questusa to nie tylko internetowe forum spotkań praktyków biznesu. To przede wszystkim społeczność specjalistów w różnych dziedzinach, którzy spotykają się także offline, aby rozwijać swoją wiedzę i wymieniać się doświadczeniami.
W ramach internetowego centrum tworzonego z myślą o naszych uczestnikach udostępniamy im najlepsze merytorycznie materiały naszych partnerów – mówi odpowiedzialna za projekt Anna Gałązka – Do ich wąskiego grona zaprosiliśmy Symetrię z uwagi na specjalistyczny charakter publikacji i raportów. Dotyczą one głównie użyteczności – wciąż świeżego, a zarazem bardzo atrakcyjnego dla naszych uczestników obszaru polskiego Internetu.
Partnerstwo z Akademią Questusa to naturalny krok związany z całościową strategią działań edukacyjnych Symetrii – podsumowuje Szeran Millo, Dyrektor d/s e-marketingu – naszym celem jest między innymi odpowiadanie na zapotrzebowanie na badania polskiego rynku i polskich użytkowników. Obserwujemy zapotrzebowanie związane z treściami typowo szkoleniowymi, o czym świadczy m.in. popularność naszych raportów i prezentacji. Rośnie także zainteresowanie niedawno uruchomionym kanałem RSS Symetrii, informującym o naszych nowych publikacjach.

Przeczytaj więcej o Akademii Questusa

Damy Ci znać o nowych wpisach

(publikujemy ok. 2 artykuły miesięcznie).

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *