Symetria o trendach marketingowych w 2008 r.

Bigger, better, faster, more – ten tytuł dobrej, choć przebrzmiałej nieco płyty amerykańskiego zespołu 4 Non blondes przestaje już bezpośrednio przyświecać ogólnym trendom konsumenckim.
Według analityków z Trendwatching.com nadchodzi czas happynomics – ekonomii dobrobytu i samorealizacji konsumenta. Zamiast podejmować ironiczną polemikę z happynomics jako kolejnym przykładem marketingowej nowomowy warto przyjrzeć się inspirującym zjawiskom zaliczanym w obręb tego trendu. Jego kierunki wyznacza poszukiwanie przyjemności i luksusu, zaufania, współdziałania, kreatywności czy samorealizacji.
Zapoznaj się z pełnym tekstem artykułu w dziale Publikacje (PDF, 0.12 MB)
Przeczytaj też:
Skomentuj
Autorzy
Autorem bloga jest agencja e-biznes Symetria.
Od 1998 roku doradzamy i wykonujemy wdrożenia dla największych polskich firm.
Specjalizujemy się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w sieci.
Doświadczenie Symetrii budują także, odnoszące sukces, własne projekty: Sympatia.pl, Vitalia.pl oraz Trener.pl.
Newsletter
Zapis na newsletter oznacza akceptację regulaminu.
Ostatnie komentarze
Zwrócenie uwagi na swoją aplikacje jest bardzo ważne, ale to nadal tylko początek :) Fajnie opis...
Przez internet idzie aktualnie załatwić praktycznie wszystko. Należy jednak dbać o swoją prywat...
Świetnie byłoby mieć wszystkie te przydatne informacje w jednej aplikacji.
Chwilami korzystanie z narzędzi może przypominać walkę nie o klienta, ale z klientem tworząc na...
Odpowiedź na to pytanie jest w wadach zaletach - coś za coś. Nawet niewielkie poprawy w obszarze...
Tel.: 61 864 36 55 E-mail: biuro@symetria.pl
Agencja Interaktywna Symetria jest częścią Grupy Symetria