Symetria o trendach marketingowych w 2008 r.

Bigger, better, faster, more – ten tytuł dobrej, choć przebrzmiałej nieco płyty amerykańskiego zespołu 4 Non blondes przestaje już bezpośrednio przyświecać ogólnym trendom konsumenckim.


Według analityków z Trendwatching.com nadchodzi czas happynomics – ekonomii dobrobytu i samorealizacji konsumenta. Zamiast podejmować ironiczną polemikę z happynomics jako kolejnym przykładem marketingowej nowomowy warto przyjrzeć się inspirującym zjawiskom zaliczanym w obręb tego trendu. Jego kierunki wyznacza poszukiwanie przyjemności i luksusu, zaufania, współdziałania, kreatywności czy samorealizacji.
Zapoznaj się z pełnym tekstem artykułu w dziale Publikacje (PDF, 0.12 MB)

Damy Ci znać o nowych wpisach

(publikujemy ok. 2 artykuły miesięcznie).

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *