We make users buy

Proud member of UX Alliance

Symetria o trendach marketingowych w 2008 r.

Newsy

14.02.2008

0 komentarzy

Symetria o trendach marketingowych w 2008 r.

Bigger, better, faster, more – ten tytuł dobrej, choć przebrzmiałej nieco płyty amerykańskiego zespołu 4 Non blondes przestaje już bezpośrednio przyświecać ogólnym trendom konsumenckim.

Według analityków z Trendwatching.com nadchodzi czas happynomics – ekonomii dobrobytu i samorealizacji konsumenta. Zamiast podejmować ironiczną polemikę z happynomics jako kolejnym przykładem marketingowej nowomowy warto przyjrzeć się inspirującym zjawiskom zaliczanym w obręb tego trendu. Jego kierunki wyznacza poszukiwanie przyjemności i luksusu, zaufania, współdziałania, kreatywności czy samorealizacji.

Zapoznaj się z pełnym tekstem artykułu w dziale Publikacje (PDF, 0.12 MB)

Przeczytaj też:

Skomentuj



Autorzy

Autorem bloga jest agencja e-biznes Symetria.

Od 1998 roku doradzamy i wykonujemy wdrożenia dla największych polskich firm.

Specjalizujemy się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w sieci.

Doświadczenie Symetrii budują także, odnoszące sukces, własne projekty: Sympatia.pl, Vitalia.pl oraz Trener.pl.

Dowiedz się więcej o autorach bloga

Newsletter

Zapis na newsletter oznacza akceptację regulaminu.

Ostatnie komentarze

Kasia

Kazdy grzejnik posiada tryb. Jak sie okreci termostat to tam na śrubce są cyferki. O- wyłączony ...

Cart

Technologia walidacji poprzez skan twarzy jest coraz popularniejsza. I dobrze moim zdaniem jest to j...

Mateusz

Macie mnie, pierwszy akapit mnie kupił :) Muzeum whisky, zazdroszczę!

Julia

Bardzo ciekawy post, ale mam jedną uwagę. Możecie wprowadzić możliwość powiększania zdjęć ...

lukas

akurat uzycie formularaza jest najlepsza opcja zamiast adresu email

Tel.: 61 864 36 55 E-mail: biuro@symetria.pl
Agencja Interaktywna Symetria jest częścią Grupy Symetria