We make users buy

Proud member of UX Alliance

Seromaniacy okiem Symetrii, czyli audyt działań promocyjnych dla Hochland

Newsy

21.04.2010

0 komentarzy

Seromaniacy okiem Symetrii, czyli audyt działań promocyjnych dla Hochland

W ponadmiesięczne prace nad projektem dla Hochland zaangażowani byli eksperci z różnych działów agencji. Pozwoliło to uzyskać kompleksowy obraz zarówno aspektów związanych z funkcjonalnościami samej strony, jak też przyjętej strategii marketingowej.

W efekcie badania podzielono na dwa etapy:

  1. Audyt serwisu www.seromaniacy.pl – analiza heurystyczna, badania klasyczne z udziałem użytkowników, badania eye tracking, benchmarking.
  2. Ocena działań promocyjnych – efektywność kosztowa, analiza działań SEM, analiza atrakcyjności kreacji reklamowych (w tym ocena ekspercka, badanie opinii potencjalnych odbiorców i eye tracking.

Główne rekomendacje i najważniejsze wnioski płynące z audytu znalazły się w raporcie podsumowującym. Z pewnością będzie on dla Hochland drogowskazem w optymalizowaniu zadowolenia użytkowników serwisu i pomoże zgromadzić jak najwięcej miłośników sera.

Przeczytaj też:

Skomentuj



Autorzy

Autorem bloga jest agencja e-biznes Symetria.

Od 1998 roku doradzamy i wykonujemy wdrożenia dla największych polskich firm.

Specjalizujemy się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w sieci.

Doświadczenie Symetrii budują także, odnoszące sukces, własne projekty: Sympatia.pl, Vitalia.pl oraz Trener.pl.

Dowiedz się więcej o autorach bloga

Newsletter

Zapis na newsletter oznacza akceptację regulaminu.

Ostatnie komentarze

Bartek

Zwrócenie uwagi na swoją aplikacje jest bardzo ważne, ale to nadal tylko początek :) Fajnie opis...

Konto bankowe przez internet

Przez internet idzie aktualnie załatwić praktycznie wszystko. Należy jednak dbać o swoją prywat...

SEMPIRE Pozycjonowanie stron

Świetnie byłoby mieć wszystkie te przydatne informacje w jednej aplikacji.

Łukasz

Chwilami korzystanie z narzędzi może przypominać walkę nie o klienta, ale z klientem tworząc na...

Paweł Mansfeld

Odpowiedź na to pytanie jest w wadach zaletach - coś za coś. Nawet niewielkie poprawy w obszarze...

Tel.: 61 864 36 55 E-mail: biuro@symetria.pl
Agencja Interaktywna Symetria jest częścią Grupy Symetria