Czy producenci samochodów dbają o Twoją wygodę?

Mojeauto i Symetria zapraszają do udziału w innowacyjnym badaniu stron internetowych producentów samochodowych w Polsce. Serwisy oceni 2000 internautów odwiedzających serwis Mojeauto.pl. Jak wypadną najwięksi producenci samochodów?

Poświęć 5 minut na wypełnienie ankiety i sprawdź czy koncerny samochodowe dbają o Twoją wygodę!
Badanie dostępne jest pod adresem: https://s.userzoom.com/m/MSBDNjVTNTE_

Badanie
To już druga edycja Kryształów Symetrii – profesjonalnych badań użyteczności czołowych serwisów polskiego Internetu. W czerwcu 2011 roku odbyła się I edycja projektu, w której 2000 internautów sprawdziło czy strony banków w Polsce są łatwe i przyjazne w obsłudze. Wyniki analizy zamieszczone są na stronie www.krysztalysymetrii.pl
Nadeszła pora na polską motoryzację! Pod koniec listopada ukaże się raport będący efektem analizy stron koncernów samochodowych w Polsce. Zobaczymy jak radzą sobie najwięksi producenci samochodów w Polsce.
Badanie przeprowadzone zostanie na próbie 2000 użytkowników, którzy wykonają różne zadania na wytypowanych stronach. Internautów zrekrutuje główny partner branżowy badania – Mojeauto.pl. Serwis został zaproszony do udziału w badaniu, jako portal z najbardziej aktywnymi użytkownikami, interesującymi się tematyką moto.
Zbadana zostanie łatwość znalezienia podstawowych informacji, jak np. numeru najbliższego serwisu samochodowego czy ceny danego modelu samochodu.
Twoja opinia jest dla nas niezwykle ważna. Dzięki Twojej pomocy możemy ulepszać strony motoryzacyjne w Polsce.
Grupa Symetria od 1998 roku wspiera największe polskie i międzynarodowe firmy w realizacji  ich celów biznesowych w Internecie świadcząc usługi z obszaru biznesu elektronicznego. Doświadczenie Symetrii budują także własne projekty internetowe (Sympatia.pl, Vitalia.pl i Trener.pl).
Symetria jest jedynym polskim parterem UX Alliance (www.uxalliance.com) – międzynarodowego zrzeszenia firm spełniających najwyższe standardy w zakresie przeprowadzania badań usability oraz projektowania zorientowanego na użytkownika. Partnerstwo w tym stowarzyszeniu zapewnia firmie udział w międzynarodowych projektach i czerpanie z know-how zagranicznych partnerów.

Damy Ci znać o nowych wpisach

(publikujemy ok. 2 artykuły miesięcznie).

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *