Kreatywna kampania – Symetria śpiewa z TP SA

Kreatywna kampania to wyzwanie, jakie przed Symetrią postawił klient. Promowanym w akcji produktem są pakiety telewizyjne, które w ramach aktualnej promocji można oglądać do 6 miesięcy za darmo. Oferta dotyczy nowych Klientów, którzy jednocześnie zawierają lub przedłużają umowę na neostradę z telewizją.

 

Pomysł na baner-karaoke wpadł nam do głowy już w trakcie pierwszego oglądania telewizyjnej wersji reklamy – po prostu ten spot sam prosił się o interaktywną adaptację w internecie –
komentuje Hubert Wawrzyniak, Project Manager Symetrii.
Na uwagę zasługuje ciekawy pomysł wsparcia kreacji telewizyjnej przez internetowe formy reklamy. Zrealizowany baner jest niestandardowy. Opiera się o zabawę i nawiązywanie kontaktu z klientem, co zacieśnia więzi z marką. Serce i Rozum zachęcają do kolędowania i śpiewania chwytliwej piosenki.
Kreację można obejrzeć pod adresem: http://www.symetria.pl/klienci/tp/tp2.html
Współpraca Symetrii z TP S.A. i PTK Centerel trwa od 2008 roku. Obejmuje obsługę projektów marketingowych opartych o internet. Do tej pory zrealizowano kilkadziesiąt linii kreacyjnych.
Grupa Symetria od 1998 roku wspiera największe polskie i międzynarodowe firmy w realizacji  ich celów biznesowych w Internecie świadcząc usługi z obszaru biznesu elektronicznego. Doświadczenie Symetrii budują także własne projekty internetowe (Sympatia.pl, Vitalia.pl i Trener.pl).
Symetria jest jedynym polskim parterem UX Alliance (www.uxalliance.com) – międzynarodowego zrzeszenia firm spełniających najwyższe standardy w zakresie przeprowadzania badań usability oraz projektowania zorientowanego na użytkownika. Partnerstwo w tym stowarzyszeniu zapewnia firmie udział w międzynarodowych projektach i czerpanie z know-how zagranicznych partnerów.

Damy Ci znać o nowych wpisach

(publikujemy ok. 2 artykuły miesięcznie).

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *