Badanie komunikatów w serwisie transakcyjnym BZ WBK

Badania objęły testy z zastosowaniem eyetrackingu oraz indywidualne wywiady swobodne. Pozwoliły one ocenić zauważalność i zapamiętywalność przekazów oraz reakcje użytkowników i ich zainteresowanie wyświetlanymi komunikatami.

Klient wysoko ocenił jakość przedstawionego raportu. Zaprezentowano w nim spojrzenie użytkownika, a także komentarz i rekomendacje eksperta. Dzięki nim raport ma znaczną wartość użytkową i jest świetnym narzędziem wspomagającym działania e-marketingowe w obrębie serwisu transakcyjnego.
Symetria okazała się elastycznym i dyskretnym partnerem, a profesjonalny zespół badawczy szybko reagował na zmieniające się uwarunkowania badania. Zespół BZ WBK stwierdził, że może zdecydowanie polecić Symetrię jako partnera w obszarze badań użytecznościa, także w przypadku projektów wymagających niestandardowego podejścia.

Damy Ci znać o nowych wpisach

(publikujemy ok. 2 artykuły miesięcznie).

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *