We make users buy

Proud member of UX Alliance

Rowerem po Gdyni

Rowerem po Gdyni

Zaledwie kilka dni temu skończył się Product Camp w Gdyni, czyli obowiązkowe spotkanie wszystkich tych, którzy na co dzień zajmują się doświadczeniami użytkowników.  Dla mnie wyjazd do Gdyni był nie tylko możliwością udziału w warsztatach i Barcampie ale także znalezienia kilku przykładów miejskiego UX.

Dziś o pierwszym. Jest to licznik, który motywuje mieszkańców Gdyni do jazdy na rowerze. Licznik postawiony jest tuż przy ścieżce rowerowej i wskazuje ile osób przejechało tamtędy w danym dniu. Sumuje też wszystkie dzienne wyniki i przedstawia je w postaci wyniku rocznego.

Dla każdego rowerzysty to czytelna informacja, że jest częścią większej społeczności, która porusza się po mieście na rowerze. Kiedy robiłam to zdjęcie, właśnie na rowerze przejechała 398 osoba w danym dniu.

Licznik rowerów - Gdynia

Licznik rowerów – Gdynia

Rosnący wynik roczny to z kolei motywator do kontynuowania jazdy na rowerze. Chyba każdy rowerzysta marzy o tym, aby wspólnie z innymi osiągnąć maksymalny wynik na skali czyli 500 000 przejazdów?!

 

Monika Banach | UX Specialist

Przeczytaj też:

Skomentuj



Autorzy

Autorem bloga jest agencja e-biznes Symetria.

Od 1998 roku doradzamy i wykonujemy wdrożenia dla największych polskich firm.

Specjalizujemy się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w sieci.

Doświadczenie Symetrii budują także, odnoszące sukces, własne projekty: Sympatia.pl, Vitalia.pl oraz Trener.pl.

Dowiedz się więcej o autorach bloga

Newsletter

Zapis na newsletter oznacza akceptację regulaminu.

Ostatnie komentarze

Kasia

Kazdy grzejnik posiada tryb. Jak sie okreci termostat to tam na śrubce są cyferki. O- wyłączony ...

Cart

Technologia walidacji poprzez skan twarzy jest coraz popularniejsza. I dobrze moim zdaniem jest to j...

Mateusz

Macie mnie, pierwszy akapit mnie kupił :) Muzeum whisky, zazdroszczę!

Julia

Bardzo ciekawy post, ale mam jedną uwagę. Możecie wprowadzić możliwość powiększania zdjęć ...

lukas

akurat uzycie formularaza jest najlepsza opcja zamiast adresu email

Tel.: 61 864 36 55 E-mail: biuro@symetria.pl
Agencja Interaktywna Symetria jest częścią Grupy Symetria