We make users buy

Proud member of UX Alliance

Rowerem po Gdyni

Rowerem po Gdyni

Zaledwie kilka dni temu skończył się Product Camp w Gdyni, czyli obowiązkowe spotkanie wszystkich tych, którzy na co dzień zajmują się doświadczeniami użytkowników.  Dla mnie wyjazd do Gdyni był nie tylko możliwością udziału w warsztatach i Barcampie ale także znalezienia kilku przykładów miejskiego UX.

Dziś o pierwszym. Jest to licznik, który motywuje mieszkańców Gdyni do jazdy na rowerze. Licznik postawiony jest tuż przy ścieżce rowerowej i wskazuje ile osób przejechało tamtędy w danym dniu. Sumuje też wszystkie dzienne wyniki i przedstawia je w postaci wyniku rocznego.

Dla każdego rowerzysty to czytelna informacja, że jest częścią większej społeczności, która porusza się po mieście na rowerze. Kiedy robiłam to zdjęcie, właśnie na rowerze przejechała 398 osoba w danym dniu.

Licznik rowerów - Gdynia

Licznik rowerów – Gdynia

Rosnący wynik roczny to z kolei motywator do kontynuowania jazdy na rowerze. Chyba każdy rowerzysta marzy o tym, aby wspólnie z innymi osiągnąć maksymalny wynik na skali czyli 500 000 przejazdów?!

 

Monika Banach | UX Specialist

Przeczytaj też:

Skomentuj



Autorzy

Autorem bloga jest agencja e-biznes Symetria.

Od 1998 roku doradzamy i wykonujemy wdrożenia dla największych polskich firm.

Specjalizujemy się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w sieci.

Doświadczenie Symetrii budują także, odnoszące sukces, własne projekty: Sympatia.pl, Vitalia.pl oraz Trener.pl.

Dowiedz się więcej o autorach bloga

Newsletter

Zapis na newsletter oznacza akceptację regulaminu.

Ostatnie komentarze

Bartek

Zwrócenie uwagi na swoją aplikacje jest bardzo ważne, ale to nadal tylko początek :) Fajnie opis...

Konto bankowe przez internet

Przez internet idzie aktualnie załatwić praktycznie wszystko. Należy jednak dbać o swoją prywat...

SEMPIRE Pozycjonowanie stron

Świetnie byłoby mieć wszystkie te przydatne informacje w jednej aplikacji.

Łukasz

Chwilami korzystanie z narzędzi może przypominać walkę nie o klienta, ale z klientem tworząc na...

Paweł Mansfeld

Odpowiedź na to pytanie jest w wadach zaletach - coś za coś. Nawet niewielkie poprawy w obszarze...

Tel.: 61 864 36 55 E-mail: biuro@symetria.pl
Agencja Interaktywna Symetria jest częścią Grupy Symetria