We make users buy

Proud member of UX Alliance

Prezentowe UX

Prezentowe UX

Wyobraź sobie następującą sytuację: kupujesz prezent i nie chcesz, żeby było widać, ile za niego zapłaciłeś. Co robisz z przyklejoną metką? Oczyma wyobraźni widzę jak próbujesz ją odkleić, a ta bezczelnie co chwilę się urywa, rozwarstwia, włazi Ci pod paznokcie i ostatecznie zostawia na opakowaniu mało estetyczny ślad. Albo próbujesz zamazać cenę markerem, ale i tak przebija, więc summa summarum wygląda to gorzej niż na początku. Palec pod budkę, kto nigdy nie musiał podjąć takiej nierównej walki. Okazuje się, że jest na to rada.

Robiąc ostatnio zakupy w empiku, mile zaskoczyłam się rozwiązaniem zastosowanym na torebce prezentowej.Cena była wyodrębniona od metki i łatwa do oderwania. Nie rozwiązuje to wszystkich „metkowych” problemów, ale na pewno jest ukłonem w stronę użytkownika.
Niby mała rzecz, a cieszy :)

Iza Undrul | UX Specialist

Przeczytaj też:

Brak opcji komentowania.

Autorzy

Autorem bloga jest agencja e-biznes Symetria.

Od 1998 roku doradzamy i wykonujemy wdrożenia dla największych polskich firm.

Specjalizujemy się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w sieci.

Doświadczenie Symetrii budują także, odnoszące sukces, własne projekty: Sympatia.pl, Vitalia.pl oraz Trener.pl.

Dowiedz się więcej o autorach bloga

Newsletter

Zapis na newsletter oznacza akceptację regulaminu.

Ostatnie komentarze

Kasia

Kazdy grzejnik posiada tryb. Jak sie okreci termostat to tam na śrubce są cyferki. O- wyłączony ...

Cart

Technologia walidacji poprzez skan twarzy jest coraz popularniejsza. I dobrze moim zdaniem jest to j...

Mateusz

Macie mnie, pierwszy akapit mnie kupił :) Muzeum whisky, zazdroszczę!

Julia

Bardzo ciekawy post, ale mam jedną uwagę. Możecie wprowadzić możliwość powiększania zdjęć ...

lukas

akurat uzycie formularaza jest najlepsza opcja zamiast adresu email

Tel.: 61 864 36 55 E-mail: biuro@symetria.pl
Agencja Interaktywna Symetria jest częścią Grupy Symetria