We make users buy

Proud member of UX Alliance

Oś czasu użytkownika, czyli źródło wiedzy o doświadczeniu w procesie rozwoju produktu

Oś czasu użytkownika, czyli źródło wiedzy o doświadczeniu w procesie rozwoju produktu

Jak w szybki sposób pogłębić wiedzę o doświadczeniach użytkowników naszego produktu? Co zrobić, gdy zależy nam na efektach, a nie możemy pozwolić sobie na komfort długotrwałych analiz? Narzędziem pomocnym w... Czytaj dalej

Projektowanie pozytywnego UX aplikacji mobilnej. Jak sprawić, aby użytkownicy ją pokochali?

Projektowanie pozytywnego UX aplikacji mobilnej. Jak sprawić, aby użytkownicy ją pokochali?

Pierwszy krok w projektowaniu aplikacji mobilnej nie wymaga żadnych umiejętności technicznych. Mimo to, jest on zdecydowanie najtrudniejszy. Jest nim wypracowanie odpowiedniego pomysłu na samą aplikację. W tym momencie w Sklepie... Czytaj dalej

Od potrzeby do procesu – jak zsyntetyzować wiedzę o użytkownikach?

Od potrzeby do procesu – jak zsyntetyzować wiedzę o użytkownikach?

Projektowanie pozytywnych doświadczeń związanych z korzystaniem z produktu lub usługi zaczyna się w momencie, gdy zrozumiemy naszych użytkowników. Nie wystarczy skupić się wyłącznie na suchych danych demograficznych – wiedza o... Czytaj dalej

Marketing b2b, czyli człowiek do człowieka

Marketing b2b, czyli człowiek do człowieka

Jeśli usłyszysz „marketing b2b”, to co przychodzi Tobie do głowy? Ukierunkowane na inne firmy: reklama, promocja, sprzedaż? A może popularne „pozyskiwanie leadów”? Są to słuszne skojarzenia, choć gdy zdecydowana większość... Czytaj dalej

15 narzędzi, które ułatwią pracę nad poprawą User Experience Twojego produktu

15 narzędzi, które ułatwią pracę nad poprawą User Experience Twojego produktu

Projektowanie zorientowane na użytkownika wymaga od nas skupienia się na jego potrzebach, zachowaniach i przyzwyczajeniach. Produkty skonstruowane zgodnie z tą zasadą, oprócz dostarczania określonej wartości, stawiają na intuicyjność i łatwość... Czytaj dalej

Autorzy

Autorem bloga jest agencja e-biznes Symetria.

Od 1998 roku doradzamy i wykonujemy wdrożenia dla największych polskich firm.

Specjalizujemy się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w sieci.

Doświadczenie Symetrii budują także, odnoszące sukces, własne projekty: Sympatia.pl, Vitalia.pl oraz Trener.pl.

Dowiedz się więcej o autorach bloga

Newsletter

Zapis na newsletter oznacza akceptację regulaminu.

Ostatnie komentarze

Bartek

Zwrócenie uwagi na swoją aplikacje jest bardzo ważne, ale to nadal tylko początek :) Fajnie opis...

Konto bankowe przez internet

Przez internet idzie aktualnie załatwić praktycznie wszystko. Należy jednak dbać o swoją prywat...

SEMPIRE Pozycjonowanie stron

Świetnie byłoby mieć wszystkie te przydatne informacje w jednej aplikacji.

Łukasz

Chwilami korzystanie z narzędzi może przypominać walkę nie o klienta, ale z klientem tworząc na...

Paweł Mansfeld

Odpowiedź na to pytanie jest w wadach zaletach - coś za coś. Nawet niewielkie poprawy w obszarze...

Tel.: 61 864 36 55 E-mail: biuro@symetria.pl
Agencja Interaktywna Symetria jest częścią Grupy Symetria