Łatanie dziur w serze

W marcu agencja e-biznesowa Symetria zabrała się za łatanie dziur w serze - i to nie byle jakim, bo marki Hochland. Na zlecenie koncernu wykonano wnikliwy, kilkuetapowy audyt serwisu „Seromaniacy.pl” obejmujący ocenę użyteczności i funkcjonalności serwisu (z wykorzystaniem technologii eye tracking), analizę konkurencji i benchmarking, ocenę przyjętej strategii marketingowej oraz atrakcyjności kreacji reklamowych.

Efektem serii badań i analiz było zidentyfikowanie istniejących problemów. Zdiagnozowano ich przyczyny oraz zaprezentowano rekomendacje odnośnie dalszych działań.Tym samym pojawiła się realna możliwość naprawienia błędów zgodnie z założeniami, że dziury mogą występować w serze, ale nie w serwisie.

Damy Ci znać o nowych wpisach

(publikujemy ok. 2 artykuły miesięcznie).

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *